Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    COVID-19 i działalność gospodarza: jak zminimalizować negatywny wpływ

    COVID-19 i działalność gospodarza: jak zminimalizować negatywny wpływ

    Podróżni chcą większej elastyczności. Co gospodarze mogą dziś zaoferować?
    Autor: Airbnb, 10 mar 2020
    Przeczytasz w 3 min

    Zaktualizowano 16 marca 2020 r.

    Koronawirus (COVID-19) dotyka wielu członków naszej społeczności, zarówno osobiście, jak i przez zakłócenia ich planów – dotyczy to zarówno gospodarzy, jak i gości. Wielu podróżnych decyduje się pozostać w domach, ale są też tacy, którzy chcą zatrzymać się gdzieś w okolicy lub planują przyszłe podróże.

    Co gospodarze mogą teraz zrobić, aby sprostać potrzebom tych gości:

    • Zastosuj bardziej elastyczne zasady anulowania. Wielu gości może mieć obawy co do rezerwacji odległych terminów i to zupełnie zrozumiałe. Jeśli obowiązują u Ciebie rygorystyczne zasady anulowania, pomyśl o zmianie na elastyczne lub średnio rygorystyczne (w każdej chwili możesz powrócić do rygorystycznych zasad anulowania). Goście, mając świadomość większej swobody w anulowaniu rezerwacji, mogą chętniej zarezerwować pobyt u Ciebie.
    • Otwórz swój kalendarz na dłuższe pobyty i zaoferuj zniżki tygodniowe lub miesięczne. Wielu gości może szukać tygodniowych i dłuższych pobytów bliżej domu. Otwierając kalendarz na dłuższe pobyty, możesz przyciągnąć tych gości, zwiększyć przewidywalność otrzymywania rezerwacji w ciągu miesiąca i skrócić czas sprzątania i przygotowywania domu dla nowych gości. Może warto pomyśleć o wprowadzeniu zniżki na pobyty trwające co najmniej 7 dni – mniej niż 50% gospodarzy oferuje zniżki tygodniowe lub miesięczne, a ci, którzy to robią, otrzymują więcej rezerwacji na dłuższe pobyty.
    • Poinformuj gości, że Twoja oferta ma udogodnienia, których teraz potrzebują. Ponieważ wiele osób staje w obliczu zamknięcia szkoły i przechodzi na pracę zdalną, podróżni, którzy decydują się na rezerwację pobytu, mogą zwracać w pierwszej kolejności uwagę na miejsca dla rodzin i takie, które umożliwiają pracę. Jeśli Twoja oferta oferuje szybkie Wi-Fi, wygodną przestrzeń roboczą i/lub jest odpowiednia dla dzieci, odpowiednio zaktualizuj udogodnienia. Zachęcamy wszystkich gości do przestrzegania lokalnych zaleceń dotyczących spotkań i interakcji społecznych.
    • Zaproponuj samodzielne zameldowanie. Wielu gości woli zameldować się samodzielnie, niż spotkać się osobiście. Jeśli możesz, zainstaluj skrytkę na klucz lub smart lock z klawiaturą. Przy ofercie dodaj informację o samodzielnym zameldowaniu.
    • Zweryfikuj swoje procedury sprzątania. Goście mogą wymagać dodatkowych informacji na temat czystości oferowanego miejsca. Możesz podać rodzaje używanych przez Ciebie środków czystości, częstotliwość sprzątania, rodzaj środków czystości do dyspozycji gości oraz inne szczegóły. Zalecamy, aby wszyscy gospodarze zapoznali się ze wskazówkami wydanymi przez CDC (Centers for Disease Control and Prevention) dotyczącymi sprzątania.

    Więcej wskazówek dotyczących przyjmowania gości

    Przygotowaliśmy również zestaw narzędzi i programów – rozwiązanie to nazywamy „Bardziej elastyczne rezerwacje”. W ten sposób chcemy pomóc Ci przyjmować gości, a naszych gości pragniemy wesprzeć w tym trudnym dla podróży czasie. Oto, co można zrobić:

    • Umożliwiamy gospodarzom bezpośrednie oferowanie zwrotów. Wielu gości miało problemy z podróżowaniem ze względu na sytuacje związane z koronawirusem, a gospodarze chcieli się dowiedzieć, jak mogą pomóc gościom, którzy muszą anulować rezerwację. Dodaliśmy nowe narzędzie, które pozwala Ci przesyłać zwroty bezpośrednio do gości.
    • Pomagamy gościom znaleźć oferty z elastycznymi zasadami anulowania. Filtr wyszukiwania pozwala wyświetlać oferty z elastycznym anulowaniem, dzięki czemu goście będą mogli łatwo znaleźć oferty odpowiadające ich potrzebom.

    W tych trudnych czasach prosimy wszystkich członków naszej społeczności o wyrozumiałość wobec gospodarzy i gości, którzy muszą anulować rezerwacje. Uważnie śledzimy wytyczne władz rządowych i służby zdrowia, i prosimy, aby goście i gospodarze przestrzegali oficjalnych wytycznych i zaleceń.

    Nasza polityka okoliczności wyjątkowych jest aktualizowana w zakresie kwalifikujących się rezerwacji, dat, terminów i miejsc, dlatego dodaj do zakładek nasze Centrum pomocy, zawierające najświeższe informacje na temat anulowań bez opłat. Więcej informacji znajdziesz w sekcjinajczęstszych pytań, w której stopniowo dodajemy kolejne odpowiedzi.

    Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie – staramy się wspierać całą naszą społeczność.

    Airbnb
    10 mar 2020
    Czy udało nam się pomóc?