Komunikuj się sprawniej dzięki ulepszeniom w wiadomościach
Obsługa wiadomości to ważny element skutecznej komunikacji gospodarza. Uaktualnienia na karcie Wiadomości pomogą Ci zaoszczędzić czas i jasno odpowiadać gościom.
Nowe szablony szybkich odpowiedzi zawierają odpowiedzi na najczęstsze pytania, dzięki czemu nie musisz zaczynać pisać od zera. Możesz edytować i wysyłać te szablony podczas czatu z gośćmi lub zaplanować ich dostawę później.
Inne nowe funkcje na karcie Wiadomości to:
- odpowiedzi w wątku, które pomogą Ci uporządkować rozmowy;
- narzędzia do edycji, które umożliwiają edytowanie lub cofanie wysłanych wiadomości.
Te ulepszenia będą stopniowo wprowadzane u wszystkich gospodarzy w nadchodzących miesiącach.
Nowe szybkie odpowiedzi
Ponad dwanaście nowych szablonów szybkich odpowiedzi to przykładowe odpowiedzi na najpopularniejsze pytania gości na takie tematy, jak wskazówki dojazdu, Wi-Fi i wymeldowanie. Skorzystaj z gotowej wiadomości lub edytuj ją, aby dopasować ją do swojego stylu wynajmowania, udogodnień lub potrzeb gości.
Nowe szablony zawierają również funkcje, dzięki którym komunikacja jest szybsza i łatwiejsza.
- Sugestie: gdy jeden z nowych szablonów może być pomocny w udzieleniu odpowiedzi na pytanie gościa, w wątku wiadomości automatycznie pojawi się sugerowana przez sztuczną inteligencję szybka odpowiedź, która będzie widoczna tylko dla Ciebie. Przed wysłaniem odpowiedzi możesz ją przejrzeć i edytować lub napisać inną wiadomość.
- Szczegóły: nowe szybkie odpowiedzi zawierają symbole zastępcze, które automatycznie uzupełniają imię gościa oraz niektóre szczegóły rezerwacji i oferty po wysłaniu wiadomości.
- Przypomnienia: gdy nadejdzie czas na wysłanie zaplanowanej wiadomości, w rozmowie z gościem zobaczysz przypomnienie. Dostosuj sugerowaną wiadomość lub pomiń jej wysłanie, jeśli zawiera te same informacje, które zostały już przez Ciebie przekazane.
Nowe funkcje będą dostępne na początku 2025 roku. Do tego czasu możesz korzystać z naszych aktualnych narzędzi, aby tworzyć własne szybkie odpowiedzi i planować wiadomości dla gości. Nie stracisz żadnych zapisanych szablonów, gdy dodamy nowe.
Odpowiedzi w wątku i narzędzia do edycji
Wprowadzamy odpowiedzi w wątku i narzędzia do edycji, które pomogą Ci zarządzać wiadomościami.
- Odpowiedzi w wątku: gdy odpowiesz na konkretną wiadomość w ramach wątku, Twoja odpowiedź zostanie zagnieżdżona pod pierwszą wiadomością. Goście mogą odpowiadać w ten sam sposób, tworząc ciąg powiązanych wiadomości.
- Narzędzia do edycji: możesz edytować wiadomość w ciągu 15 minut od jej wysłania i cofnąć jej wysłanie w ciągu 24 godzin.
Odpowiedzi w wątku i narzędzia do edycji zaczniemy wprowadzać w listopadzie. Uaktualnienia na karcie Wiadomości są częścią edycji na zimę 2024.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.