Przejdź do treści
Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Prezes Brian Chesky przedstawia nową kampanię promującą gospodarzy Airbnb i mówi o trendach w turystyce

    Prezes Brian Chesky przedstawia nową kampanię promującą gospodarzy Airbnb i mówi o trendach w turystyce

    Sprawdź filmy z kampanii i udostępnij je znajomym i rodzinie.
    Autor: Airbnb, 18 lut 2021
    Przeczytasz w 30 min
    Zaktualizowano 19 lut 2021

    Najważniejsze wskazówki

    • Dzielimy się najważniejszymi trendami w branży turystycznej na 2021 rok i wskazówkami dla gospodarzy

    • W tym miesiącu uruchamiamy globalną kampanię „Dzięki gospodarzom” – chcemy w ten sposób pokazać, że doceniamy wszystko, co robicie, i pomóc Wam zdobyć więcej gości

    Ubiegły rok był wyzwaniem dla nas wszystkich. W nowym roku chcemy skupić się na tym, co sprawia, że Airbnb jest tak wyjątkowe – na Was, gospodarzach. Uruchomiliśmy nową globalną kampanię promującą gospodarzy, aby uczcić to, że przyjmowanie gości jest niesamowite dzięki Wam.

    Z przyjemnością prezentujemy trzy filmy z kampanii. Przeczytaj o trendach i spostrzeżeniach dotyczących podróży w 2021 roku i dowiedz się, co mogą one oznaczać dla Ciebie.

    Gospodarzami Saltwater Cottage w Narragansett w Rhode Island są Ashley i François.
    Gospodynią River Lodge w Wimberley w Teksasie jest Cynthia.
    Gospodynią Dune House w Peterborough w australijskim stanie Wiktoria jest Geanelle.

    Odkrywamy najważniejsze trendy w branży turystycznej na 2021 rok

    Po zakończeniu pandemii podróże będą miały nowy wymiar. Przeprowadzaliśmy ankiety i optymistycznie patrzymy na przyszłość branży turystycznej. Chcemy Was dobrze przygotować na moment, kiedy podróżowanie znów będzie możliwe, dlatego przedstawiamy Wam kilka spostrzeżeń.

    1. Jesteśmy przekonani, że ludzie tęskną za podróżami i planują podróżowanie. Tęsknią za tym bardziej niż za pubami, restauracjami czy sportem. W jednej z ankiet 54% osób odpowiedziało, że albo już mają zarezerwowaną podróż, albo planują to zrobić w 2021 roku.

    Co to oznacza dla Was: ludzie nie mogą się doczekać podróżowania. Kiedy tylko stanie się ono możliwe, oczekujemy znaczącego popytu na Wasze oferty. Nadal będziemy Was wspierać w przygotowaniach.

    2. Goście będą elastyczni, jeśli chodzi o termin i kierunek podróży. Zdalna praca i nauka raczej prędko nie odejdą, dlatego podróże będą bardziej elastyczne niż dotychczas. Prawdopodobnie wpłynie to na miejsce, termin i długość pobytów – oznacza to, że może być większe zapotrzebowanie na pobyty w dni i okresy w roku, które do tej pory nie cieszyły się dużą popularnością. Prawie jedna czwarta ankietowanych twierdzi, że przewiduje rezerwowanie dłuższych pobytów.

    Co to oznacza dla Was: warto przygotować się na nowe potrzeby gości i np. oferować dłuższe pobyty, zmienić Wi-Fi na lepsze, zorganizować miejsce do pracy z laptopem i pomyśleć o udogodnieniach dla rodzin oraz dla osób z niepełnosprawnościami.

    3. Jesteśmy przekonani, że większą popularnością będą się cieszyły lokalne podróże. Taką preferencję wskazało 56% ankietowanych. Tylko 21% respondentów stwierdziło, że chce podróżować za granicę.

    Co to oznacza dla Was: goście będą chętniej podróżować lokalnie. Większą popularnością będą się prawdopodobnie cieszyły mniejsze miasteczka i wiejskie okolice.

    4. Cena będzie jednym z najważniejszych czynników. Ankietowani stwierdzili, że będą szukać ofert na swój budżet. Pandemia dotknęła finansowo wiele osób, ale pragnienie podróżowania i nawiązywania kontaktów jest uniwersalne.

    Co to oznacza dla Was: ten trend powinien dobrze służyć wielu z Was, ponieważ rodziny i grupy przyjaciół wybierają Airbnb ze względu na świetny stosunek wartości do ceny.

    5. Ludzie chcą podróżować, aby spotkać znów rodzinę i przyjaciół. Ankietowani przyznali, że najbardziej brakuje im podróżowania, bo umożliwiało im ono spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Jest to nadal największa motywacja do podróżowania. W naszej ankiecie 41% respondentów stwierdziło, że kontakty z rodziną i przyjaciółmi będą miały po pandemii „o wiele większe znaczenie”.

    Co to oznacza dla Was: zauważyliśmy, że większą popularność zyskują podróże, które służą spotkaniom z rodziną i przyjaciółmi. Umożliwiacie to, udostępniając gościom oferowane miejsca.

    Przedstawiamy naszą kampanię „Dzięki gospodarzom”

    W tym miesiącu startuje nasza globalna kampania promująca gospodarzy – chcemy, aby gospodarze byli jednymi z pierwszych osób na świecie, które zobaczą te filmy. Każdy z nich został stworzony z myślą o Was – gospodarzach – w podzięce za wszystko, co robicie, aby goście czerpali przyjemność z pobytów. Od drobnych akcentów po wielkie gesty – to właśnie sprawia, że podróże z Airbnb są wyjątkowe.

    Ta kampania ma zaprezentować to, co wyróżnia społeczność gospodarzy Airbnb, i zachęcić gości do wybierania Waszych ofert, kiedy podróżowanie znów będzie możliwe. Historie, które przedstawiamy w tych filmach, są proste i autentyczne. Zobaczycie w nich prawdziwych gości, którzy podróżują do miejsc oferowanych na Airbnb i robią zdjęcia podczas pobytu. Te podróże są magiczne.

    Chcemy zainspirować gości na całym świecie do wybrania Airbnb, gdy znów zaczną podróżować. Będzie nam bardzo miło, jeśli przekażesz dalej pozytywne fluidy i udostępnisz te filmy znajomym i rodzinie – przygotowaliśmy w tym celu trzy klipy powyżej.

    Możesz też obejrzeć powtórkę premiery, podczas której prezes Brian Chesky przedstawia trendy w branży turystycznej i prezentuje na żywo nową kampanię promującą gospodarzy. Rozmawia także z François, którego dom został przedstawiony w filmie „Landslide”.

    Na naszym kanale YouTube będą wkrótce dostępne dwa pozostałe filmy, które Brian zapowiedział podczas premiery kampanii. Tradycyjnie – chętnie poznamy Twoją opinię. Swój komentarz możesz zostawić w Centrum społeczności. Wasze opinie są dla nas bardzo ważne – opieramy na nich nasze działania.

    Najważniejsze wskazówki

    • Dzielimy się najważniejszymi trendami w branży turystycznej na 2021 rok i wskazówkami dla gospodarzy

    • W tym miesiącu uruchamiamy globalną kampanię „Dzięki gospodarzom” – chcemy w ten sposób pokazać, że doceniamy wszystko, co robicie, i pomóc Wam zdobyć więcej gości

    Airbnb
    18 lut 2021
    Czy udało nam się pomóc?