Ten materiał nie jest dostępny w wybranym języku, dlatego na razie możesz się z nim zapoznać w tej wersji językowej.

A clear and simple checkout

Airbnb automatically sends your checkout instructions to guests.
Autor: Airbnb, 8 lis 2023
Przeczytasz w 2 minuty
Zaktualizowano 8 lis 2023

Wymeldowanie nie powinno wymagać od gości i gospodarzy wielkiego wysiłku. Dodaj instrukcje do swojej oferty, a Airbnb automatycznie wyśle je gościom jeden dzień przed wymeldowaniem.

Jasne instrukcje dotyczące wymeldowania

Instrukcje dotyczące wymeldowania dodaje się na podobnej zasadzie, jak standardowy regulamin domu. To bardzo proste – wystarczy wybrać typowe czynności z poniższej listy:

  • zbierz używane ręczniki,
  • wyrzuć śmieci,
  • wyłącz wszystkie urządzenia,
  • zamknij drzwi na klucz,
  • zwróć klucze.

Możesz dodać szczegóły dotyczące każdego zadania. Na przykład możesz doprecyzować, że goście mają umieścić śmieci w jednym koszu, a odpady podlegające recyklingowi – w drugim. Możesz też uwzględnić w instrukcjach inne konkretne zadania, takie jak obowiązek założenia osłony na grilla po użyciu.

Wybierz opcje z listy standardowych zadań przy wymeldowaniu, aby utworzyć instrukcje dotyczące wymeldowania.

Goście mają dostęp do instrukcji dotyczących wymeldowania i regulaminu domu jeszcze przed dokonaniem rezerwacji. Później znajdą je również na karcie Podróże – razem z regulaminem domu, informacjami o Wi-Fi i innymi ważnymi szczegółami.

Goście oczekują łatwego wymeldowania bez konieczności sprzątania, ale zgodnie z podstawowymi zasadami dla gości nie powinni pozostawiać Twojego miejsca w stanie wymagającym nadmiernego lub gruntowanego sprzątania.

„Chcemy, aby proces wymeldowania był jak najprostszy” – mówi Keshav, członek Rady Gospodarzy z Nowego Delhi. „Potem przychodzi osoba sprzątająca i zajmuje się wszystkim, co trzeba zrobić”.

Automatyczne przypomnienia o wymeldowaniu

Wyślemy gościom automatyczne przypomnienie o godzinie wymeldowania i ustalonych przez Ciebie instrukcjach. Ta wiadomość jest wysyłana jako powiadomienie push na urządzenie mobilne gościa dzień przed wymeldowaniem o godzinie 17:00 w strefie czasowej, w której aktualnie przebywa.

Aby otrzymać to przypomnienie, goście muszą mieć pobraną aplikację Airbnb i włączone powiadomienia push. Po wymeldowaniu goście mogą jednym kliknięciem powiadomić Cię, że wyszli.

Możesz podkreślić, dlaczego terminowe wymeldowanie jest konieczne. „Mówię gościom, że ekipa sprzątająca przychodzi o 11:00, aby przygotować mieszkanie dla następnych gości. Dzięki temu rozumieją, dlaczego tak ważne jest, aby wyjechać o czasie” – mówi Joh, Superhost z San Francisco.

Goście otrzymają automatyczne przypomnienie o wymeldowaniu wraz z godziną wymeldowania i instrukcjami.

Karty wymeldowania

Karta poświęcona wymeldowaniu to wygodny sposób wysyłania gościom informacji o tym, co powinni zrobić przed wyjazdem. Po dodaniu instrukcji dotyczących wymeldowania możesz dodać kartę wymeldowania do szybkiej odpowiedzi lub zaplanowanej wiadomości. Karta zawiera linki do Twoich instrukcji.

Chociaż Airbnb automatycznie wyśle gościom przypomnienie na jeden dzień przed wymeldowaniem, Ty zawsze masz pełną kontrolę nad tym, jak goście będą wspominać ten etap pobytu. Możesz ustawić zaplanowaną wiadomość, aby wysłać przypomnienie o wymeldowaniu bezpośrednio do skrzynki odbiorczej Airbnb Twoich gości, na wypadek gdyby nie mieli oni aplikacji lub nie włączyli powiadomień push.

Opinia na temat wymeldowania

Po wyjeździe goście mogą przyznać gospodarzowi ocenę w gwiazdkach za komunikację i określić, co poszło dobrze, a co mogło pójść lepiej. Jedną z możliwości jest na przykład ocena „zbyt rozbudowany proces wymeldowania”. Oferty z powtarzającymi się niskimi ocenami z powodu nieuzasadnionych wymagań wobec gości mogą zostać usunięte z Airbnb.

Goście wybierają również ogólną ocenę pobytu w gwiazdkach. Opinie i oceny w gwiazdkach w poszczególnych kategoriach (takich jak komunikacja) nie wpływają na status Superhost.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
8 lis 2023
Czy udało nam się pomóc?