Jak zapewnić najlepszą wartość
Goście szukają atrakcji, które oferują wyjątkową jakość w ramach swojej ceny. Zastanów się, jak sprawić, by atrakcja była jeszcze bardziej wyjątkowa i warta swojej ceny.
Podnoszenie jakości atrakcji
Na ogólną wartość Twojej atrakcji mają wpływ: wyjątkowość, wiedza, więź, lokalizacja i rzetelność. Najwyżej oceniani gospodarze twierdzą, że poniższe wskazówki są najważniejsze, aby móc zaoferować dobry stosunek jakości do ceny.
- Spersonalizuj swoje zajęcia. Korzystając z karty Dzisiaj i wątku wiadomości grupowych, dowiedz się więcej o hobby, językach i innych zainteresowaniach każdej grupy. Rozważ dostosowanie zajęć do ich zainteresowań.
- Udoskonal to, co możesz. Na przykład zadbaj o materiały wysokiej jakości i zbierz kilka anegdot z życia wziętych. Liczą się nawet niewielkie ulepszenia, takie jak zastosowanie składników organicznych.
- Skontaktuj się z gośćmi po zakończeniu atrakcji. Wyślij im wiadomość z podziękowaniem oraz udostępnij zdjęcia i rekomendacje. Te dodatkowe akcenty mogą wzmocnić Waszą więź i sprawić, że goście poczują się otoczeni troską.
„Po zakończeniu atrakcji wysyłam spersonalizowaną mapę z rekomendacjami” – mówi Justin, gospodarz wycieczek po Sydney i Brisbane w Australii. „Mało który tradycyjny przewodnik tak robi. Goście widzą w tym dodatkową wartość”.
Ustawianie konkurencyjnej ceny
Nawet najlepsze atrakcje mogą uzyskać niskie oceny, jeśli goście uznają, że nie są warte swojej ceny. Kilka rzeczy, które warto wziąć pod uwagę podczas ustawiania ceny.
- Porównaj cenę podobnych atrakcji. Wyszukaj atrakcje podobne do Twojej na Airbnb i innych platformach, aby porównać lokalne ceny i dowiedzieć się, co jest konkurencyjne.
- Reaguj na zmiany zapotrzebowania. Eksperymentuj z cenami dla różnych godzin, dni, pór roku lub wydarzeń specjalnych. Przykładowo weekendy mogą być bardziej popularne niż dni powszednie.
- Oferuj zniżki. Zniżki ograniczone czasowo, zniżki za wczesną rezerwację i zniżki dla dużych grup pomagają przyciągnąć gości i zapełnić Twój kalendarz. Jeśli dodasz więcej niż jedną zniżkę, gość otrzyma tę, która przyniesie mu największe oszczędności.
„Zawsze staraj się uwzględnić w swojej ofercie więcej, niż spodziewają się goście za tę cenę” – mówi Evren, gospodarz wycieczek muzycznych po londyńskim Soho. „Dla mnie nie oznacza to dodawania kolejnych miejsc do odwiedzenia. Skupiam się na oferowaniu dobrze zbilansowanego połączenia faktów i zabawnych anegdot, aby zapewnić gościom najlepszy stosunek jakości do ceny”.
Wszyscy gospodarze, zdjęcia i szczegóły oferty muszą spełniać standardy i wymagania dotyczące atrakcji Airbnb.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.