Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Zalecenia dotyczące samodzielnego zameldowania

    Zalecenia dotyczące samodzielnego zameldowania

    Goście chcą mieć możliwość samodzielnego zameldowania. Przygotuj tę opcję, aby zapewnić gościom bezproblemowe rozpoczęcie pobytu.
    Autor: Airbnb, 20 lip 2020
    Przeczytasz w 3 min
    Zaktualizowano 27 lip 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Samodzielne zameldowanie pozwala gospodarzom zapewnić gościnność nawet przy ograniczeniu bezpośrednich kontaktów

    • Skrytki, smart locki i domofony z kodem to trzy najpopularniejsze opcje samodzielnego zameldowania – to bardzo ważne, aby proces zameldowania był bezpieczny

    • Wymieniliśmy kilka opcji skrytek – mamy nadzieję, że dzięki temu ułatwimy Ci poszukiwania

    Gospodarze dostosowują swój sposób obsługi do potrzeb gości, którzy znów zaczynają podróżować, a dodanie opcji samodzielnego zameldowania to jedna z metod na zwiększenie atrakcyjności Twojej oferty. Chociaż goście doceniali osobiste powitanie, samodzielne zameldowanie stało się jednym z najpopularniejszych filtrów wyszukiwania w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

    Jeśli nie oferujesz jeszcze samodzielnego zameldowania, nie martw się: zaproponujemy Ci różne opcje i przedstawimy kilka popularnych skrytek dostępnych na rynku. Podzielimy się również przydatnymi wskazówkami od gospodarzy, którzy już korzystają z tej metody wirtualnego przyjmowania gości.

    Zaproponuj gościom prosty sposób na wejście do oferowanego przez Ciebie miejsca

    Trzy najpopularniejsze formy samodzielnego zameldowania to: skrytka, smart lock i domofon z kodem. Co warto wiedzieć o każdym z nich:

    Skrytki to urządzenia do przechowywania kluczy. Łatwo je zainstalować. Jest to na ogół to dość przystępne cenowo rozwiązanie. Wiele skrytek pozwala gościom ręcznie wprowadzić kod, aby uzyskać dostęp do fizycznego klucza. Skrzynkę można ukryć lub zainstalować na drzwiach lub ścianie i zmieniać kod pomiędzy pobytami.

    Przygotowaliśmy kilka popularnych opcji, jednak zawsze warto poszukać informacji o skrytkach, które najlepiej będą odpowiadać Twoim potrzebom.* Jeśli zdecydujesz się wypróbować jedną z tych opcji, a linki produktów nie będą dostępne w Twoim regionie, sprawdź lokalny sklep przemysłowy lub budowlany.

    Smart locki, które goście mogą otworzyć za pomocą aplikacji mobilnej lub domofonu z kodem, działają za Ciebie. Derek, gospodarz z Chattanooga w Tennessee, używa smart locków we wszystkich nieruchomościach, którymi zarządza: „Dotykowe zamki Schlage Connect bardzo dobrze się sprawdziły” – mówi. „Automatyzujemy tworzenie kodów dla gości – używając ostatnich czterech cyfr ich numerów telefonów – za pomocą Samsung SmartThings i oprogramowania zewnętrznego. Obsługa z punktu widzenia gościa jest prosta, więc za zameldowanie dostajemy regularnie po 5 gwiazdek”*.

    Możesz również zsynchronizować smart locka ze swoim kontem Airbnb za pomocą oprogramowania zewnętrznego. „Mamy elektroniczny zamek NUKI, który jest połączony z Airbnb” – opowiada Pascal, gospodarz z Brunszwiku (Niemcy). „Gość automatycznie otrzymuje e-maila z kodem i autoryzacją na czas pobytu”*.

    Domofon z kodem – gdy goście otwierają drzwi kodem, w ogóle nie potrzebują klucza. Możesz udostępnić kody przed zameldowaniem, a goście będą mogli korzystać z tych samych kodów przez cały pobyt. Niektórzy gospodarze oferują domofon z kodem jako opcję zapasową: chociaż Pascal ma smart locka, zapewnia również „klawiaturę numeryczną dla tych, którzy chcą z niej korzystać”.

    Pamiętaj o podaniu w aplikacji Airbnb instrukcji dotyczących zameldowania

    Łatwo jest powiedzieć gościom, gdzie dokładnie znajdą skrytkę lub jak korzystać ze smart locka albo domofonu z kodem – wystarczy dodać instrukcje w naszej aplikacji. Dowiedz się więcej

    Usprawnij komunikację z gośćmi

    Wielu gospodarzy z całego świata już korzysta z samodzielnego zameldowania. Oto dwie wskazówki dla gospodarzy dotyczące kontaktów z gośćmi przed ich przyjazdem:

    • Przekazuj gościom jak najwięcej informacji, aby wiedzieli, czego się spodziewać przed przyjazdem. Mary Ellen z Merrimack w New Hampshire na kilka dni przed rozpoczęciem pobytu wysyła gościom „obszerną wiadomość o zameldowaniu”, w której umieszcza kod do skrytki i dodatkową wskazówkę. „Radzimy, żeby zapisali wskazówki, ponieważ potem mogą mieć problem z zasięgiem” – mówi.
    • Utwórz szablony wiadomości z informacjami o zameldowaniu, aby zaoszczędzić czas. Katrina z Saskatchewan w Kanadzie wysyła wszystkim swoim gościom tę samą wiadomość przed rozpoczęciem pobytu, informując, że jest zawsze dostępna, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy podczas zameldowania lub w trakcie pobytu. Przypomina im również, że mogą znaleźć informacje o samodzielnym zameldowaniu na stronie rezerwacji na swoim koncie Airbnb oraz w e-mailach od Airbnb.

    Utwórz bezpieczny proces samodzielnego zameldowania

    Samodzielne zameldowanie może ułatwić gościom wejście do wynajmowanego domu, ale to gospodarze są odpowiedzialni za bezpieczeństwo tego procesu. Jeśli używasz skrytki, aktualizuj kombinacje cyfr w kodzie pomiędzy pobytami i upewnij się, że nikt inny nie ma dostępu do kluczy podczas pobytu gości.

    Jeśli używasz smart locka lub domofonu z kodem, zmieniaj kod po każdej rezerwacji i pamiętaj, aby dodać do oferty instrukcje dotyczące zameldowania. Niektórzy gospodarze – jak Derek z Tennessee – jako kodu używają czterech ostatnich cyfr numeru telefonu gościa. To ułatwia wszystkim zapamiętanie kodu dostępu.

    Dodaj opcję samodzielnego zameldowania

    Gdy już wybierzesz opcję samodzielnego zameldowania, pamiętaj o dodaniu tego udogodnienia do oferty. Goście mogą filtrować wyniki wyszukiwania według udogodnień z danej oferty, więc to ważne, by w ofercie umieścić wszystko, co jest u Ciebie dostępne.

    Przede wszystkim pamiętaj, że nie musisz robić wiele, aby wywołać duży efekt. Możesz zainwestować w smart locka lub domofon z klawiaturą, ale może się okazać, że zwykła skrytka całkowicie spełnia Twoje potrzeby. Niezależnie od tego, jaką opcję samodzielnego zameldowania wybierzesz, zaoszczędzisz czas i zapewnisz gościom bezkontaktowe wejście do oferowanego miejsca.

    * Wymienione produkty są podane jako przykłady ilustracyjne. Airbnb nie popiera, nie rekomenduje, nie gwarantuje ani w żaden inny sposób nie angażuje się w dostarczanie wymienionych tu produktów. Wszystkie opinie należą do wymienionych gospodarzy i nie oznacza to, że Airbnb rekomenduje lub popiera te produkty.

    Najważniejsze wskazówki

    • Samodzielne zameldowanie pozwala gospodarzom zapewnić gościnność nawet przy ograniczeniu bezpośrednich kontaktów

    • Skrytki, smart locki i domofony z kodem to trzy najpopularniejsze opcje samodzielnego zameldowania – to bardzo ważne, aby proces zameldowania był bezpieczny

    • Wymieniliśmy kilka opcji skrytek – mamy nadzieję, że dzięki temu ułatwimy Ci poszukiwania

    Airbnb
    20 lip 2020
    Czy udało nam się pomóc?