Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Ustalanie ceny początkowej

Wybierz cenę na dni powszednie i weekendy oraz dodaj zniżki, aby przyciągnąć gości.
Autor: Airbnb, 17 cze 2025
Zaktualizowano 17 cze 2025

Konkurencyjna cena może sprawić, że Twoja oferta będzie się wyróżniać, i zachęcić gości do dokonania rezerwacji. Cena za nocleg zawsze zależy od Ciebie i w każdej chwili możesz ją zmienić.

Ceny na dni powszednie i weekendy

Najpierw wybierz cenę podstawową na dni powszednie. To będzie domyślna cena dla wszystkich nocy w Twoim kalendarzu. Możesz dodać dopłatę za weekendy, czyli piątki i soboty.

Podczas wyświetlania wskazówek cenowych uwzględniamy takie czynniki, jak lokalizacja, udogodnienia, wcześniejsze rezerwacje i aktualne ceny w Twojej okolicy. Jeśli chcesz ustawić inną cenę niż sugerowana, postaraj się zrównoważyć swoje koszty z tym, ile goście są skłonni zapłacić za nocleg. Oto kilka rzeczy, które warto wziąć pod uwagę.

  • Twoje wydatki związane z przyjmowaniem gości: to może być kredyt hipoteczny, media, koszty utrzymania i podatki.
  • Wartość, którą zapewniasz: zastanów się, co prezentujesz w swojej ofercie, np. popularne udogodnienia, ułatwienia dostępu i bliskość lokalnych atrakcji.
  • Cena całkowita, którą zapłacą goście: pamiętaj, że wszelkie opłaty, które planujesz dodać, takie jak opłata za zwierzę, wpływają na cenę całkowitą.

Oferowanie niższej ceny może pomóc Ci przyciągnąć pierwszych gości i zdobyć pierwsze recenzje.

Dodawanie zniżek

Promocje i zniżki mogą poprawić pozycję Twojej oferty w wynikach wyszukiwania i przyciągnąć gości.

  • Promocja „Nowa oferta”: zaoferuj 20% zniżki na trzy pierwsze rezerwacje, aby zdobyć pierwszych gości i recenzje.
  • Zniżka last minute: obniż cenę rezerwacji dokonanych od 1 do 28 dni przed zameldowaniem, aby zapełnić luki w kalendarzu.
  • Zniżki tygodniowe i miesięczne: zniżki na dłuższe pobyty mogą pomóc Ci szybciej zapełnić kalendarz i zmniejszyć rotację gości.

Obniżona cena będzie widoczna obok przekreślonej ceny pierwotnej.

Po opublikowaniu oferty zyskasz dostęp do większej liczby narzędzi do wyceny. Korzystanie z narzędzi Airbnb do regularnego dostosowywania cen może pomóc Ci osiągać zamierzone zarobki.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
17 cze 2025
Czy udało nam się pomóc?