Podsumowanie i wnioski
Zobacz podsumowanie tego, co omówiliśmy podczas kursu, i poznaj dalsze kroki, które musisz wykonać, aby zacząć pomagać jako ambasador Superhost.
Autor: Airbnb, 29 cze 2023
Zaktualizowano 29 cze 2023
Podsumowanie i wnioski
Z artykułów i filmów dostępnych w ramach tego kursu dowiesz się, jak pomagać innym jako ambasador Superhost. Oto podsumowanie omówionego materiału oraz przypomnienie o działaniach, które musisz wykonać, abyśmy mogli zacząć przydzielać Ci nowych gospodarzy.
Na czym polega program
- Nowych gospodarzy będziemy przydzielać Ci na podstawie ich języka, lokalizacji i rodzaju miejsca, które oferują.
- Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na ich pytania i przekazywanie im wskazówek oraz materiałów od Airbnb.
- Za każdym razem, gdy nowy gospodarz ukończy pierwszy pobyt gościa, otrzymasz za to nagrodę.
Jak korzystać z panelu
- Panel to narzędzie, za pomocą którego możesz zarządzać relacjami z nowymi gospodarzami.
- Za pomocą filtrów możesz porządkować skrzynkę odbiorczą oraz grupować gospodarzy według ich postępów.
- Możesz ustawić status „Jestem online”, który oznacza, że możesz w danej chwili porozmawiać, lub wstrzymać przydzielanie nowych osób, gdy masz już wystarczająco dużo pracy.
- Obejrzyj ten film, w którym szczegółowo omówiliśmy panel ambasadora Superhost.
Jak nawiązać kontakt z nowymi gospodarzami
- W Twoim panelu zostali Ci przydzieleni nowi gospodarze.
- Kliknij zdjęcie profilowe danej osoby, aby zobaczyć informacje na jej temat i nawiązać z nią kontakt.
- Zaplanowane wiadomości znacząco ułatwia komunikację z nowymi gospodarzami, jednak bardziej osobisty komunikat może zostać dużo lepiej odebrany.
- Możesz zaplanować rozmowę wideo na Zoomie za pomocą narzędzi w skrzynce odbiorczej.
- Śledź postępy nowych gospodarzy w swoim panelu i w razie potrzeby oferuj im pomoc.
Wskazówki, jak skutecznie pomagać
- Nowi gospodarze z pewnością będą Ci wdzięczni, jeśli będziesz im odpowiadać w ciągu 24 godzin.
- Jeśli ustawisz sobie status „Jestem online”, dla innych będzie to oznaczać, że możesz porozmawiać w danym momencie na czacie.
- Bardzo pomocne mogą okazać się informacje, których Tobie brakowało na początku przyjmowania gości, dlatego podziel się nimi z innymi gospodarzami.
- Komunikacja będzie płynniejsza, gdy zadbasz o przyjazny język w swoich wiadomościach.
- Otwartość na punkt widzenia drugiej osoby i poszukiwanie wspólnego mianownika pomoże Ci zbudować wzajemne zaufanie.
- Pytając, czego nowy gospodarz potrzebuje i jakie stawia sobie cele, dowiesz się, jak możesz skutecznie pomóc tej osobie.
- Zastanów się nad różnymi rozwiązaniami problemu i pomóż pokonać przeszkody, bazując na własnych doświadczeniach.
- Opieranie się na własnym doświadczeniu to zawsze dobry pomysł.
- Zaproponuj nowemu gospodarzowi, że możesz sprawdzić jego ofertę, zanim ją opublikuje.
Gdzie znaleźć materiały od Airbnb
- Artykuły w Centrum wiedzy.
- Zasady w Centrum pomocy.
- Wytyczne dotyczące odpowiedzialnego wynajmowania.
- Ochrona w ramach Aircover dla gospodarzy.
- Wyszukiwarka lokalnych Klubów Gospodarzy.
- Priorytetowa całodobowa obsługa dla gospodarzy Superhost.
Co dalej?
Sprawdź działania, które możesz wykonać:
- Zaktualizuj swój profil na Airbnb o informacje o językach, którymi się posługujesz.
- Stwórz i prześlij film, w którym się przedstawiasz i opowiadasz o sobie.
- Zapoznaj się z zasadami programu.
- Dołącz do Kręgu szkoleniowego , by ćwiczyć w innymi Superhostami.
To wszystko, od teraz jesteś ambasadorem Superhost! Gratulujemy ukończenia tego kursu. Witamy w programie! W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszym menedżerem społeczności lub napisz e-maila na ambassadors@airbnb.com.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.
Podsumowanie i wnioski
Airbnb
29 cze 2023
Czy udało nam się pomóc?