Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    13 maja: zacznijmy patrzeć w przyszłość

    13 maja: zacznijmy patrzeć w przyszłość

    Dowiedz się, jaka przyszłość czeka podróże i co zrobi Airbnb, żeby dostosować się do zmian.
    Autor: Airbnb, 13 maj 2020
    Obejrzysz w 21 min
    Zaktualizowano 14 maj 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Goście będą szukali prywatnych miejsc na pobyt bliżej domu, a liczyć się będzie czystość, cenowa przystępność i elastyczność

    • Przestrzeganie naszych instrukcji dokładniejszego sprzątania jest dobrowolne, ale zachęcamy wszystkich gospodarzy, żeby wdrożyli wyższe standardy czystości

    • Chociaż pracujemy w okrojonym składzie, jesteśmy tak samo jak dotychczas zaangażowani we wspieranie społeczności gospodarzy

    W Aktualnościach dla Gospodarzy w tym tygodniu prezes Brian Chesky skupił się na przyszłości. Mówił o trudnej decyzji – zmniejszeniu liczby pracowników Airbnb, dzielił się spostrzeżeniami na temat ewolucji branży podróżniczej i odpowiadał na kolejne najważniejsze pytania. Oto najistotniejsze informacje:

    Podróże po nowemu – jak się dostosować

    Branża turystyczna jest odporna – jej odbudowa zajmie trochę czasu, ale zauważamy już pewne oznaki poprawy sytuacji. Należy jednak pamiętać, że sposób, w jaki będziemy podróżować, może być inny niż przed epidemią COVID-19. Oto niektóre z najnowszych trendów na Airbnb:

    • Ludzie będą rezerwować pobyty bliżej domu. Od wybuchu pandemii odsetek osób rezerwujących pobyty w swojej okolicy wzrósł ponad dwukrotnie: z 13% do 30%.
    • Podróżni będą szukać opcji bardziej przystępnych cenowo. Globalna gospodarka boryka się z trudnościami, wiele osób jest teraz bez pracy, więc nic dziwnego, że bardzo szybko przybywa rezerwacji naszych najtańszych ofert – poniżej 50 USD za noc.
    • Zwiększy się potrzeba prywatnych przestrzeni. Większość byłych i potencjalnych gości stwierdziło, że bardziej komfortowo czuliby się, mieszkając z rodziną w miejscu oferowanym na Airbnb niż w hotelu.
    • Czystość będzie ważniejsza niż kiedykolwiek. Dobra wiadomość jest taka, że gospodarze Airbnb mają już teraz dobre wyniki w tej dziedzinie – 94% recenzji zawiera przyznane przez gości oceny za czystość na poziomie 4 lub 5 gwiazdek. A dzięki naszym dokładnym instrukcjom sprzątania zyskasz możliwość, by jeszcze lepiej chronić siebie i swoich gości oraz wyróżnić się spośród innych gospodarzy.
    • Ludzie będą rezerwować więcej podróży last minute. Od czasu pojawienia się epidemii COVID-19 odsetek rezerwacji dokonywanych na ostatnią chwilę się podwoił.

    Jest nas mniej, ale wciąż pomagamy gospodarzom

    Zapewniamy, że pomimo zmniejszenia liczby pracowników jesteśmy w pełni przygotowani, aby służyć Wam pomocą. Będziemy nadal odpowiadać na Wasze pytania na naszych kanałach społecznościowych, w Centrum społeczności i za pośrednictwem naszego zespołu obsługi społeczności. Będziemy również oczekiwać na Wasze informacje przekazywane online lub w czasie spotkań z gospodarzami. W związku z tym możemy potrzebować dodatkowych pokładów cierpliwości i zrozumienia w ciągu kilku najbliższych tygodni. W naszych zespołach zaszły duże zmiany i w czasie, gdy dostosowujemy się do nowej sytuacji, mogą pojawiać się pewne opóźnienia. Jednak nasz zespół obsługi społeczności przystosował do nowego sposobu pracy już na samym początku obecnego kryzysu, więc nadal będziemy się zmieniać, by zapewniać potrzebną pomoc gospodarzom i gościom.

    Zachowanie równowagi pomiędzy potrzebami gospodarzy i gości

    Niektórzy z Was pytają, dlaczego nasze zasady i programy na pierwszym miejscu stawiają raczej gości niż gospodarzy. Zapewniamy jednak, że staramy się tak samo wspierać obie grupy. Nie poradzilibyśmy sobie bez Was. Wiemy też jednak, że rozczarowani goście już do nas nie wrócą, więc staramy się zadbać o ich zadowolenie. Może Was to zdziwić, ale wiele negatywnych opinii na temat naszej polityki okoliczności wyjątkowych pochodzi właśnie od gości.

    Nasza platforma służy dwóm grupom i sprostanie ich potrzebom bywa wyzwaniem, ale robimy, co w naszej mocy, żeby każdy był zadowolony. Liczymy więc cały czas na Wasze opinie, żeby wiedzieć, jak zadbać tak samo o gości, jak o gospodarzy. Swoimi przemyśleniami możecie się nadal dzielić w naszym Centrum społeczności.

    Stosowanie instrukcji dokładniejszego sprzątania na Airbnb

    Niedawno przedstawiliśmy instrukcje sprzątania, w których znajdują się dokładne wskazówki dla gospodarzy. Niektórzy z Was zastanawiają się, czy niezastosowanie się do tych instrukcji, które przygotowaliśmy we współpracy z ekspertami, pociągnie za sobą jakieś kary. Mamy nadzieję, że wszyscy gospodarze Airbnb skorzystają z okazji, aby lepiej chronić siebie i swoich gości, ale instrukcje te są całkowicie opcjonalne i nie wiążą się z żadnymi karami dla gospodarzy, którzy nie chcą lub nie mogą się do nich zastosować.

    Trzeba przy tym pamiętać, że goście będą teraz zwracać wyjątkową uwagę na kwestie czystości, dlatego warto zastosować nasze instrukcje – to zachęci podróżnych do rezerwacji. Proces opracowaliśmy tak, żeby mogło z niego skorzystać jak najwięcej gospodarzy. Jeśli niektórzy gospodarze nie będą w stanie wdrożyć tych instrukcji, mogą zamiast tego zastosować przerwę między rezerwacjami.Dowiedz się więcej

    Powrót do naszych korzeni

    Ze względu na obecną sytuację ludzie z wytęsknieniem wyczekują kontaktu z drugim człowiekiem – a tym właśnie Airbnb zajmuje się najlepiej. Nasza misja tworzenia poczucia przynależności i więzi nie byłaby możliwa bez gospodarzy takich jak Ty – zwykłych ludzi, którzy zdecydowali się przyjąć gości pod swój dach lub spotkać się z nimi podczas organizowanych przez siebie atrakcji. Wracamy do naszych korzeni i ze zdwojoną siłą oferujemy Wam naszą pomoc.

    Chcemy, żeby Airbnb stało się jeszcze silniejsze, bardziej ukierunkowane – i liczymy, że będziecie je budować razem z nami. Dziękujemy za wszystko, co robicie jako gospodarze.

    Od daty publikacji informacje w tym artykule mogły ulec zmianie.

    O nagranym filmie z nowymi informacjami od prezesa: ten film jest dostępny w języku chińskim uproszczonym, francuskim, hiszpańskim, japońskim, koreańskim, niemieckim, portugalskim (odmiana brazylijska), rosyjskim i włoskim. Możesz wskazać swój język, korzystając z opcji wyboru na dole strony. Tłumaczenie bieżące Aktualności dla Gospodarzy i wypowiedzi prezesa Briana Chesky’ego służy ułatwieniu komunikacji i nie stanowi autentycznego ani dosłownego zapisu spotkania. Tylko oryginalne wystąpienie w języku angielskim jest autentyczne.

    Najważniejsze wskazówki

    • Goście będą szukali prywatnych miejsc na pobyt bliżej domu, a liczyć się będzie czystość, cenowa przystępność i elastyczność

    • Przestrzeganie naszych instrukcji dokładniejszego sprzątania jest dobrowolne, ale zachęcamy wszystkich gospodarzy, żeby wdrożyli wyższe standardy czystości

    • Chociaż pracujemy w okrojonym składzie, jesteśmy tak samo jak dotychczas zaangażowani we wspieranie społeczności gospodarzy

    Airbnb
    13 maj 2020
    Czy udało nam się pomóc?