Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Utrzymanie jakości

Stwórz miejsce pobytu na 5 gwiazdek dzięki praktycznym wskazówkom od Superhostów.
Autor: Airbnb, 4 sty 2024
Zaktualizowano 4 sty 2024

Lepsze oceny i recenzje mogą prowadzić do większej liczby rezerwacji i wyższych zarobków. Po wymeldowaniu goście mogą ocenić swój cały pobyt, a także czystość, zgodność z opisem, zameldowanie, komunikację, lokalizację i stosunek wartości do ceny.

Chociaż oceny nie są jedyną miarą pięciogwiazdkowego pobytu, kluczowe jest, aby za każdym razem dobrze wypaść w każdej z tych sześciu kategorii.

Zgodność z opisem

Goście oczekują, że zdjęcia, udogodnienia i opisy będą pasować do miejsc, które faktycznie oferujesz. Jeśli masz sezonowe udogodnienie, takie jak basen, nie zapomnij o zaktualizowaniu oferty, gdy basen nie jest dostępny.

Samantha, Superhostka z Belfastu w stanie Maine, która ma 20 ofert, dodaje szczegółowe opisy ofert z aktualnymi zdjęciami, aby goście wiedzieli, czego spodziewać się na miejscu. „Staramy się również na bieżąco aktualizować informacje o każdym oferowanym przez nas udogodnieniu” – mówi Samantha. Co sezon stara się odświeżać swoje zdjęcia, a co miesiąc aktualizuje oferty.

Zameldowanie

W razie potrzeby wypełnij instrukcje zameldowania w każdej ofercie, podając szczegółowe informacje i zdjęcia. Gdy dostępna jest integracja z inteligentnym zamkiem, połącz zamek z kontem Airbnb, aby automatycznie generować niepowtarzalny kod na pobyt każdego gościa.

Corinne, Superhostka z Purcellville w Wirginii, która ma 36 ofert, tworzy krótką wiadomość z informacjami o domu i instrukcjami dotyczącymi przyjazdu dla każdej oferty. Tę zaplanowaną wiadomość wysyła trzy dni przed zameldowaniem. Dzięki temu unika pytań na ostatnią chwilę i dba o bezproblemowe zameldowanie.

Czystość

Możesz utworzyć dla swoich ofert szczegółową listę kontrolną. Dzięki temu osoby sprzątające będą zawsze realizowały ten sam proces i nie powinny niczego przeoczyć. Corinne ma starannie opracowaną listę kontrolną, którą dostosowała do każdej oferty.

Kupuje również niezbędne rzeczy hurtowo i przechowuje zapasy w centralnym miejscu. „Jeśli ktoś zgłosi, że zaczyna czegoś brakować, planujemy uzupełnienie tej rzeczy przy kolejnym sprzątaniu” – mówi Corinne.

Komunikacja

Twój wskaźnik aktywności pokazuje, jak szybko odpowiadasz na pytania i prośby o rezerwacje. Używaj szybkich odpowiedzi i zaplanowanych wiadomości, by zaoszczędzić czas.

„Mam kilka szybkich odpowiedzi związanych z najczęstszymi pytaniami, na przykład o korzystanie z paleniska czy obsługę jacuzzi albo odległość od atrakcji” – opowiada Kory, Superhostka z Chicago, która prowadzi siedem ofert.

Lokalizacja

Niezależnie od tego, czy oferowane miejsce znajduje się w centrum miasta czy poza nim, w opisie wyraźnie określ jego lokalizację. Możesz również jaśniej pokazać, czego należy się spodziewać, jeśli chodzi o lokalizację, zamieszczając informacje w tytule i podpisach do zdjęć.

„Moja pierwsza oferta była daleko od centrum miasta” – mówi Tatiya, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Bangkoku, która prowadzi pięć własnych ofert i jest współgospodynią 44 ofert. „Kiedy goście utykali w korkach w godzinach szczytu w Bangkoku, otrzymywałam niskie oceny. Edytowanie opisu oferty zajęło mi trochę czasu, zanim udało mi się sprostać oczekiwaniom gości”.

Wartość/cena

Na ogólną wartość Twoich ofert mają wpływ: czystość, zgodność z opisem, zameldowanie, komunikacja i lokalizacja. Jeśli poradzisz sobie w każdej z tych pięciu dziedzin i będziesz na bieżąco aktualizować wystrój i udogodnienia, goście będą czuli, że zapłacili odpowiednią cenę za pobyt.

„Wierzę, że zdjęcia i kompletne opisy mogą przekazywać zarówno klimat miejsca, jak i wrażenia z nim związane” – mówi Kory. „Lubię pokazywać w pełni zaopatrzone kuchnie, miejsca odpowiednie do spotkań na zewnątrz i wystrój wnętrz dopasowany do potrzeb moich idealnych gości w każdym domu”.

Aby śledzić swoje postępy we wszystkich sześciu kategoriach, na karcie Analizy znajdziesz szczegółowe informacje zwrotne od każdego z Twoich gości.

Uznanie od gości za jakość

Jeśli oferujesz wzorcowe pobyty, szybko odpowiadasz na wiadomości od gości oraz aktualizujesz swój kalendarz i ustawienia rezerwacji, aby uniknąć anulowania, to jesteś na dobrej drodze, żeby zostać Superhostem. Zauważyliśmy, że znaczek Superhost może zwiększyć zarobki gospodarzy o 4%*.

* Na podstawie ocen Superhostów w 2021 i 2022 roku.

Jeśli korzystasz z oprogramowania połączonego z interfejsem API, będziesz mieć dostęp do tych funkcji ze swojego oprogramowania, o ile Twój dostawca je zintegrował. Jeśli tego nie zrobił, skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się, kiedy taka integracja będzie dostępna.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
4 sty 2024
Czy udało nam się pomóc?