Utrzymanie jakości
Lepsze oceny i recenzje mogą prowadzić do większej liczby rezerwacji i wyższych zarobków. Po wymeldowaniu goście mogą ocenić swój cały pobyt, a także czystość, zgodność z opisem, zameldowanie, komunikację, lokalizację i stosunek wartości do ceny.
Chociaż oceny nie są jedyną miarą pięciogwiazdkowego pobytu, kluczowe jest, aby za każdym razem dobrze wypaść w każdej z tych sześciu kategorii.
Zgodność z opisem
Goście oczekują, że zdjęcia, udogodnienia i opisy będą pasować do miejsc, które faktycznie oferujesz. Jeśli masz sezonowe udogodnienie, takie jak basen, nie zapomnij o zaktualizowaniu oferty, gdy basen nie jest dostępny.
Samantha, Superhostka z Belfastu w stanie Maine, która ma 20 ofert, dodaje szczegółowe opisy ofert z aktualnymi zdjęciami, aby goście wiedzieli, czego spodziewać się na miejscu. „Staramy się również na bieżąco aktualizować informacje o każdym oferowanym przez nas udogodnieniu” – mówi Samantha. Co sezon stara się odświeżać swoje zdjęcia, a co miesiąc aktualizuje oferty.
Zameldowanie
W razie potrzeby wypełnij instrukcje zameldowania w każdej ofercie, podając szczegółowe informacje i zdjęcia. Gdy dostępna jest integracja z inteligentnym zamkiem, połącz zamek z kontem Airbnb, aby automatycznie generować niepowtarzalny kod na pobyt każdego gościa.
Corinne, Superhostka z Purcellville w Wirginii, która ma 36 ofert, tworzy krótką wiadomość z informacjami o domu i instrukcjami dotyczącymi przyjazdu dla każdej oferty. Tę zaplanowaną wiadomość wysyła trzy dni przed zameldowaniem. Dzięki temu unika pytań na ostatnią chwilę i dba o bezproblemowe zameldowanie.
Czystość
Możesz utworzyć dla swoich ofert szczegółową listę kontrolną. Dzięki temu osoby sprzątające będą zawsze realizowały ten sam proces i nie powinny niczego przeoczyć. Corinne ma starannie opracowaną listę kontrolną, którą dostosowała do każdej oferty.
Kupuje również niezbędne rzeczy hurtowo i przechowuje zapasy w centralnym miejscu. „Jeśli ktoś zgłosi, że zaczyna czegoś brakować, planujemy uzupełnienie tej rzeczy przy kolejnym sprzątaniu” – mówi Corinne.
Komunikacja
Twój wskaźnik aktywności pokazuje, jak szybko odpowiadasz na pytania i prośby o rezerwacje. Używaj szybkich odpowiedzi i zaplanowanych wiadomości, by zaoszczędzić czas.
„Mam kilka szybkich odpowiedzi związanych z najczęstszymi pytaniami, na przykład o korzystanie z paleniska czy obsługę jacuzzi albo odległość od atrakcji” – opowiada Kory, Superhostka z Chicago, która prowadzi siedem ofert.
Lokalizacja
Niezależnie od tego, czy oferowane miejsce znajduje się w centrum miasta czy poza nim, w opisie wyraźnie określ jego lokalizację. Możesz również jaśniej pokazać, czego należy się spodziewać, jeśli chodzi o lokalizację, zamieszczając informacje w tytule i podpisach do zdjęć.
„Moja pierwsza oferta była daleko od centrum miasta” – mówi Tatiya, członkini Rady Gospodarzy i Superhostka z Bangkoku, która prowadzi pięć własnych ofert i jest współgospodynią 44 ofert. „Kiedy goście utykali w korkach w godzinach szczytu w Bangkoku, otrzymywałam niskie oceny. Edytowanie opisu oferty zajęło mi trochę czasu, zanim udało mi się sprostać oczekiwaniom gości”.
Wartość/cena
Na ogólną wartość Twoich ofert mają wpływ: czystość, zgodność z opisem, zameldowanie, komunikacja i lokalizacja. Jeśli poradzisz sobie w każdej z tych pięciu dziedzin i będziesz na bieżąco aktualizować wystrój i udogodnienia, goście będą czuli, że zapłacili odpowiednią cenę za pobyt.
„Wierzę, że zdjęcia i kompletne opisy mogą przekazywać zarówno klimat miejsca, jak i wrażenia z nim związane” – mówi Kory. „Lubię pokazywać w pełni zaopatrzone kuchnie, miejsca odpowiednie do spotkań na zewnątrz i wystrój wnętrz dopasowany do potrzeb moich idealnych gości w każdym domu”.
Aby śledzić swoje postępy we wszystkich sześciu kategoriach, na karcie Analizy znajdziesz szczegółowe informacje zwrotne od każdego z Twoich gości.
Uznanie od gości za jakość
Jeśli oferujesz wzorcowe pobyty, szybko odpowiadasz na wiadomości od gości oraz aktualizujesz swój kalendarz i ustawienia rezerwacji, aby uniknąć anulowania, to jesteś na dobrej drodze, żeby zostać Superhostem. Zauważyliśmy, że znaczek Superhost może zwiększyć zarobki gospodarzy o 4%*.
* Na podstawie ocen Superhostów w 2021 i 2022 roku.
Jeśli korzystasz z oprogramowania połączonego z interfejsem API, będziesz mieć dostęp do tych funkcji ze swojego oprogramowania, o ile Twój dostawca je zintegrował. Jeśli tego nie zrobił, skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się, kiedy taka integracja będzie dostępna.
Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.