Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Jak uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące podróżowania i koronawirusa (COVID-19)

    Jak uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące podróżowania i koronawirusa (COVID-19)

    Jeśli chcesz zmienić lub anulować rezerwację, skorzystaj z tych przydatnych materiałów, by dowiedzieć się, jak możesz to zrobić.
    Autor: Airbnb, 13 mar 2020
    Przeczytasz w 3 min
    Zaktualizowano 31 mar 2020

    Aktualizacja: 30 marca 2020 r.

    Wielu członków społeczności Airbnb – zarówno goście, jak i gospodarze – obawia się podróżować i przyjmować gości. Wiemy, że skontaktowanie się z naszym zespołem obsługi społeczności zajmuje więcej czasu niż zwykle. Nasz zespół obsługi społeczności stara się pomagać wszystkim gospodarzom i gościom. Wiemy jednak, że sytuacja, w której trudno jest szybko uzyskać odpowiedzi na ważne pytania, może każdego wyprowadzić z równowagi.

    Stawiając zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników na pierwszym miejscu, musieliśmy zamknąć kilka biur na całym świecie. Choć umożliwiamy naszym pracownikom pracę zdalną, wiele naszych globalnych zespołów pracuje w zmniejszonym gronie. Pomimo tych trudności dokładamy wszelkich starań, aby Wam pomóc.

    Próbujemy możliwe szybko odpowiadać na Wasze telefony i wiadomości, a oprócz tego uruchomiliśmy stronę Airbnb.com/COVID, aby zapewnić Wam niezbędną pomoc i informacje. Wiele kwestii możesz załatwić online, zwłaszcza tych dotyczących rezerwacji, które podlegają naszej polityce okoliczności wyjątkowych.

    Co możesz zrobić, by uzyskać odpowiedzi na swoje pytania w tym trudnym czasie:

    Odwiedzaj regularnie stronę Airbnb.com/COVID

    W tym trudnym czasie jesteśmy zalewani codziennie nowymi informacjami, co może powodować dezorientację u gospodarzy lub podróżnych. Aby ułatwić Ci dostęp do informacji, odpowiadamy na najczęstsze pytania. Co musisz wiedzieć:

    • Dowiedz się więcej o naszej polityce okoliczności wyjątkowych: w przypadku kwalifikujących się rezerwacji goście mogą otrzymać pełny zwrot lub kupon ze środkami na podróże, a gospodarze mogą anulować rezerwacje bez opłat. Pamiętaj, że nasz zespół obsługi społeczności pomaga jak największej liczbie gospodarzy i gości, a czas reakcji może być dłuższy niż zwykle. Jeśli rezerwacja kwalifikuje się do anulowania zgodnie z naszą polityką okoliczności wyjątkowych, podróżni z pewnością otrzymają pełny zwrot lub kupon ze środkami na podróże, a gospodarze mogą anulować rezerwację bez opłat.
    • Bądź na bieżąco: w miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować zakres naszej polityki okoliczności wyjątkowych (w tym kwalifikujące się terminy i lokalizacje), więc dodaj do zakładek ten artykuł w naszym Centrum pomocy.

    Odwiedź Centrum pomocy

    Wiemy, że kontakt z członkiem zespołu obsługi klienta jest ważny, jednak w naszym Centrum pomocy możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dotyczące przyjmowania gości lub podróżowania. Oto niektóre z najczęstszych pytań gospodarzy i  podróżnych:

    Dowiedz się więcej na temat naszych nowych narzędzi i programów

    Pracujemy nad narzędziami i programami, które nazywamy „Bardziej elastycznymi rezerwacjami”. W ten sposób chcemy pomóc gospodarzom przyjmować gości, a  gości wspierać podczas podróży w tym niepewnym okresie.

    • Wprowadzimy filtry umożliwiające podróżnym wyszukiwanie ofert z elastycznymi zasadami anulowania. Dla gospodarzy zebraliśmy wskazówki dotyczące oferowania elastycznych zasad anulowania i inne pomysły, które pomogą gościom spokojniej planować przyszłe podróże.
    • Wprowadzamy nowe narzędzie dla gospodarzy, które umożliwia anulowanie niektórych rezerwacji bez opłat i bez potrzeby kontaktu z naszym zespołem obsługi społeczności w celu uzyskania pomocy. Dzięki temu gospodarze będą mogli zwracać koszty każdemu gościowi, który obecnie nie może odbyć podróży, ale nie jest objęty naszą polityką okoliczności wyjątkowych. Zamiast kontaktować się z naszym zespołem obsługi społeczności, gość może poprosić o zwrot przy użyciu narzędzia, a gospodarz może bezpośrednio przekazać gościowi pełny lub częściowy zwrot.
    • Jeśli termin Twojej rezerwacji przypada za kilka tygodni, nie musisz kontaktować się z naszymi członkami zespołu obsługi klienta już teraz – dzięki temu będą mogli zająć się najpierw pilniejszymi prośbami, a Tobie pomóc nieco później.

    Jak zawsze dziękujemy, że jesteś częścią naszej społeczności Airbnb. Dziękujemy za cierpliwość w tym trudnym czasie.

    Od czasu publikacji informacje zawarte w tym artykule mogły się zmienić.

    Airbnb
    13 mar 2020
    Czy udało nam się pomóc?