Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Przygotuj się na czas, gdy goście będą Cię potrzebować

Reaguj szybko i z empatią, korzystając z odpowiednich narzędzi.
Autor: Airbnb, 26 lut 2024
Przygotuj się na czas, gdy goście będą Cię potrzebować
Przekuj opinie gości w działanie
Przygotuj się na czas, gdy goście będą Cię potrzebować

Jasna komunikacja w odpowiednim momencie to klucz do otrzymania za pobyt pięciu gwiazdek. Goście twierdzą, że uzyskiwanie pomocnych instrukcji i szybkich odpowiedzi jest dla nich ważne. „Dobra komunikacja pomaga gościom poczuć się zaopiekowanym, co jest podstawą przyjmowania gości” – mówi Sadie, Superhostka z Santa Fe w stanie Nowy Meksyk.

Staraj się dostarczać gościom informacji w chwili, gdy tego potrzebują.

Zapewniaj pomoc

Ludzie często balansują między różnymi potrzebami i celami podczas podróży. Staraj się dostarczać przydatnych informacji we właściwym czasie, nie zasypując gości nadmiarem szczegółów, które ciężko byłoby przyswoić.

  • Korzystaj z zaplanowanych wiadomości. Dzięki nim możesz dzielić się pewnymi informacjami, gdy goście prawdopodobnie ich potrzebują. Na przykład wielu gospodarzy podaje wskazówki dojazdu w zaplanowanej wiadomości powitalnej na dzień przed zameldowaniem.

  • Przygotuj dokładne wskazówki dla gości. Dołącz jasne informacje, gdzie znaleźć ważne rzeczy, oraz szczegółowe instrukcje korzystania z urządzeń.

  • Zamieść przydatne informacje w różnych miejscach. Instrukcje obsługi możesz zostawić w pobliżu termostatu i grilla ogrodowego, a także w instrukcjach dla gości. Goście powinni mieć możliwość znalezienia potrzebnych szczegółów bez konieczności ich poszukiwania.

Działaj szybko i sprawnie

Goście oczekują szybkiej odpowiedzi, zwłaszcza w dniu zameldowania lub gdy pojawią się problemy. W przypadku pytań, które nie są pilne i które pojawią się podczas pobytu, warto odpowiedzieć w ciągu 12 godzin. W sprawach pilnych, takich jak brak klucza do wejścia do środka, odpowiadaj w ciągu godziny.

  • Ustaw powiadomienia. Korzystaj z aplikacji Airbnb, aby być na bieżąco z wiadomościami od gości. Wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień push w aplikacji i w ustawieniach urządzenia. Na czas pobytu włącz dźwięk w urządzeniu i miej je pod ręką. Co jakiś czas sprawdzaj wiadomości.

  • Przygotuj plan awaryjny. Zorganizuj pomoc na okres Twojej niedostępności. Zatrudnij współgospodarza lub inną osobę do pomocy i udostępnij jej dane kontaktowe gościom.

  • Korzystaj z szybkich odpowiedzi. Dzięki nim możesz jeszcze szybciej odpowiadać na niektóre pytania, bo będziesz mieć odpowiedzi przygotowane z wyprzedzeniem. Możesz na przykład ustawić szybką odpowiedź z listą ulubionych restauracji na pytanie gości o lokale, które polecasz w pobliżu.

Zachowaj wyrozumiałość

Postaraj się spojrzeć na każdą sytuację z perspektywy gościa, zwłaszcza gdy sprawy nie idą zgodnie z planem.

  • Zachowaj spokój. Nieoczekiwane problemy dla każdego mogą być wyzwaniem. Weź kilka głębszych wdechów i skup się na rozwiązaniu sprawy.
  • Utrzymuj przejrzystość. Poinformuj gości, że ich prośba do Ciebie dotarła, i że się nią zajmujesz. Wyjaśnij, kiedy spodziewasz się znaleźć rozwiązanie i jak będziesz ich na bieżąco informować.
  • Reaguj z empatią. Postaw się w sytuacji gości. Gdy są daleko od domu, nawet drobne sprawy mogą być dla nich ważne.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Przygotuj się na czas, gdy goście będą Cię potrzebować
Przekuj opinie gości w działanie
Przygotuj się na czas, gdy goście będą Cię potrzebować
Airbnb
26 lut 2024
Czy udało nam się pomóc?