Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Dodawanie ułatwień dostępu do atrakcji lub usługi

Utwórz ofertę, którą goście będą mogli bez obaw zarezerwować.
Autor: Airbnb, 13 maj 2025
Zaktualizowano 13 maj 2025

Goście zanim zarezerwują atrakcję lub usługę, chcą wiedzieć, czy spełni ona ich potrzeby. Mogą filtrować wyniki wyszukiwania na Airbnb pod kątem konkretnych ułatwień dostępu i wysyłać wiadomości do gospodarzy z prośbą o więcej informacji.

Poinformuj gości, co jest dostępne podczas atrakcji lub usługi, wybierając ułatwienia dostępu na karcie Oferty. Gospodarze usług mogą obecnie wybrać tylko język migowy. Jeśli możesz zaoferować inne ułatwienia, szczegóły podaj w opisie oferty lub w wiadomości powitalnej.

Wsparcie słuchowe i wizualne

Jeśli oferujesz komunikację w języku migowym lub indywidualnego przewodnika dla osób niewidomych, dodaj te ułatwienia.

  • Język migowy: Ty, współgospodarz lub asystent możecie komunikować się z niesłyszącymi lub niedosłyszącymi gośćmi lub poprosić o pomoc tłumacza. Na całym świecie używa się ponad 300 języków migowych, w tym amerykańskiego, chińskiego i hiszpańskiego. Określ, które języki migowe są dostępne.
  • Indywidualny przewodnik dla osób niewidomych: możesz zapewnić doświadczonego przewodnika, który pomoże osobom niewidomym lub niedowidzącym.

Ułatwienia dostępu w zakresie poruszania się

Dodaj te ułatwienia, jeśli goście, w tym osoby na wózkach inwalidzkich, mogą wziąć udział w atrakcji od początku do końca bez konieczności przemieszczania się po schodach lub pokonywania innych przeszkód.

  • Wejście bez stopni: podczas atrakcji goście nie będą zmuszeni do pokonywania schodów, progów ani innych przeszkód wyższych niż 5 cm.
  • Łazienka bez progów: goście mają do dyspozycji łazienkę, do której można się dostać bez pokonywania schodów ani stopni.
  • Głównie płaskie lub wyrównane podłoże: podłoże w miejscu atrakcji jest szerokie, stabilne i płaskie lub nieznacznie pochyłe.
  • Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością: w pobliżu miejsca rozpoczęcia atrakcji znajduje się wyznaczone miejsce parkingowe dla gości z niepełnosprawnością lub miejsce szersze niż 2,5 metra.
  • Wejścia szersze niż 81 cm: wejścia i drzwi wejściowe do miejsca atrakcji mają co najmniej 81 cm szerokości.

Jeśli atrakcja nie ma takich ułatwień, zastanów się, czy możesz zmienić trasę lub lokalizację, aby przyjąć więcej gości z potrzebami związanymi z dostępnością.

Aspekt sensoryczny

Dodaj te ułatwienia, jeśli w Twojej atrakcji mogą wziąć udział goście wrażliwi na bodźce środowiskowe.

  • Brak skrajnych bodźców sensorycznych: podczas Twoich aktywności goście w niewielkim stopniu są wystawieni na działania jasnego światła, głośnych dźwięków, silnych zapachów i obecność tłumu.
  • Dostępne miejsce na odpoczynek w ciszy: goście mogą korzystać z wydzielonej strefy ciszy lub wydzielonej przestrzeni prywatnej podczas atrakcji.

Jeśli możesz wprowadzić zmiany, zastanów się nad stworzeniem wersji atrakcji z mniejszą liczbą bodźców sensorycznych.

Atrakcje i usługi przemyślane pod kątem gości wymagających ułatwień dostępu to szansa na to, że więcej osób bez obaw zarezerwuje ofertę.

Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

Airbnb
13 maj 2025
Czy udało nam się pomóc?