Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Ten materiał nie jest dostępny w wybranym języku, dlatego na razie możesz się z nim zapoznać w tej wersji językowej.

    Łatwiejszy sposób na kwestionowanie odwetowych recenzji

    Poproś o usunięcie recenzji odwetowej niezależnie od daty jej publikacji.
    Autor: Airbnb, 16 lis 2022
    Przeczytasz w 2 min
    Zaktualizowano 30 lis 2022

    Wiemy, że nasi gospodarze chcieliby znać historię pobytów gościa na Airbnb, zanim zaakceptują prośbę o rezerwację. Martwią się też możliwymi recenzjami o charakterze odwetowym. Ulepszamy system recenzji, aby można było poznać opinie innych gospodarzy dotyczące gości i łatwiej kwestionować recenzje opublikowane z zemsty.

    Więcej informacji w recenzjach

    Gospodarze będą mogli dodawać więcej informacji na temat gości do swoich recenzji udostępnianych na platformie. Poza ogólną oceną możesz dowiedzieć się na przykład, jak inni gospodarze oceniali gościa pod względem czystości, komunikacji i przestrzegania regulaminu domu. Dzięki Twojej opinii również łatwiej będzie egzekwować podstawowe zasady dla gości. Pozwoli ona też zgłaszać każdego gościa, który ich nie przestrzega.

    Ta sama procedura dotyczy recenzji, które goście przekazują na Twój temat. Aby ogólnie ocenić pobyt, goście nadal będą wybierać od jednej do pięciu gwiazdek. Mogą też dodać ocenę w gwiazdkach w poszczególnych kategoriach i określić, co w każdej z nich poszło dobrze lub mogło pójść lepiej.

    Jeśli Twój dom jest bardzo czysty, gość może na przykład wybrać pięć gwiazdek i opcję „Wyjątkowo czysta łazienka”. Oceny w gwiazdkach i opinie w poszczególnych kategoriach nie wpłyną na status Superhost, który zależy wyłącznie od Twojej oceny ogólnej.

    Lepsza ochrona przed recenzjami odwetowymi

    Zależy nam, aby każdy gospodarz chętnie przyjmował gości bez obaw o możliwość otrzymania recenzji odwetowej.

    Możesz poprosić o usunięcie każdej recenzji odwetowej niezależnie od daty jej publikacji. Będziesz mieć możliwość zgłaszania recenzji od gości, którzy:

    • poważnie naruszyli zasady, np. zniszczyli mienie gospodarza lub nie opuścili wynajmowanego miejsca w terminie;
    • naruszyli regulamin domu – na przykład zorganizowali w wynajętym miejscu imprezę lub wydarzenie bez zgody gospodarza.

    Załóżmy, że gość palił w domu wbrew regulaminowi. Informujesz gościa, że w salonie znalazły się niedopałki papierosów, i przesyłasz prośbę o odszkodowanie z powodu gruntownego sprzątania. W odpowiedzi Twój gość odmawia zapłaty i publikuje recenzję pełną negatywnych uwag. Od teraz możesz kwestionować taką recenzję.

    Na początku 2023 roku wprowadzimy usługę chatbota, aby ułatwić Ci kwestionowanie recenzji bez konieczności kontaktowania się z obsługą społeczności.

    Na prośbę gospodarzy zmieniamy zasady recenzji. Podziel się z nami swoimi przemyśleniami, abyśmy mogli dalej zmieniać się dla Ciebie.

    Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi edycji Airbnb na zimę 2022

    Od momentu opublikowania tego artykułu informacje w nim zawarte mogły się zmienić.

    Get details about the Airbnb 2022 Winter Release

    Information contained in this article may have changed since publication.

    Airbnb
    16 lis 2022
    Czy udało nam się pomóc?