Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Poproś gospodarza o częściowy lub pełny zwrot

Jeśli chcesz poprosić o zwrot przed podróżą lub po jej zakończeniu (bez względu na żądaną kwotę), możesz to zrobić w Centrum rozliczeń. Pamiętaj, że Centrum rozliczeń może nie być dostępne do tych celów w przypadku niektórych pobytów w hotelach.

Zanim wyślesz prośbę w Centrum rozliczeń, warto uzgodnić kwotę zwrotu z gospodarzem w wątku wiadomości na Airbnb. Jeśli nie dojdziecie z gospodarzem do porozumienia, pojawi się możliwość zaangażowania Airbnb do pomocy w rozstrzygnięciu sporu. Problemy należy zgłaszać Airbnb w ciągu 72 godzin od ich zauważenia. Tylko wtedy będą miały zastosowanie nasze zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.

Uwaga: na przesłanie zgłoszenia do Centrum rozliczeń masz maksymalnie 60 dni od daty wyjazdu.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj