Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Wiadomość od naszego nowego globalnego koordynatora ds. przyjmowania gości

    Wiadomość od naszego nowego globalnego koordynatora ds. przyjmowania gości

    Dowiedz się więcej o planie współpracy Catherine Powell z naszymi gospodarzami.
    Autor: Airbnb, 5 sie 2020
    Obejrzysz w 8 min
    Zaktualizowano 5 sie 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Globalny koordynator ds. przyjmowania gości Catherine Powell wyjaśnia, w jaki sposób odbudowujemy naszą działalność we współpracy z gospodarzami

    • Aby zacieśnić współpracę z naszymi gospodarzami, dzielimy się możliwościami i spostrzeżeniami na temat tego, czego oczekują goście

    • Uruchamiamy również warsztaty dla gospodarzy, aby wspólnie szukać rozwiązań

    Być może słyszeliście, jak mówiliśmy, że „wracamy do naszych korzeni”. Ale co to oznacza? W Airbnb zaczynaliśmy od bliskiej współpracy między naszymi pracownikami a gospodarzami. Wiele naszych najlepszych pomysłów pochodziło bezpośrednio od Was, a wielu z Was miało nawet okazję odwiedzić nasze biura na samym początku działalności.

    Dziś wracamy do takiej relacji, bo dzięki temu możemy pomóc sobie nawzajem. Przypominamy również, co najbardziej przyciągało do nas gości – magiczna więź międzyludzka, która była i jest możliwa tylko dzięki naszym gospodarzom.

    Dzisiaj z radością przedstawiamy naszego nowego globalnego koordynatora ds. przyjmowania gości: stawiamy gospodarzy w centrum naszej działalności i Catherine Powell zajmuje się komunikacją w tym zakresie. Catherine pół roku temu zakończyła współpracę z Disneyem i dołączyła do nas jako dyrektor ds. Atrakcji Airbnb. Teraz obejmuje nowo utworzone stanowisko, aby połączyć działania zespołów zajmujących się gospodarzami domów i atrakcji. Jednocześnie zależy nam na tym, aby wszyscy gospodarze na Airbnb – od właścicieli domów czy hoteli butikowych po organizatorów atrakcji online – czuli się częścią jednej społeczności.

    Słuchamy głosów gospodarzy z całego świata i wiemy, czego oczekują – i realizujemy to właśnie tak:

    Większe zrozumienie wyzwań stojących przed Airbnb

    Jak zapewne wiesz, Airbnb podjęło ostatnio trudną decyzję o zmniejszeniu liczby pracowników. Branża turystyczna wraca do normy szybciej, niż przewidywaliśmy – nie byliśmy w stanie zapewnić odpowiedniej obsługi naszej społeczności. Aktywnie pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu, aby upewnić się, że wszyscy otrzymają odpowiedzi, których szukają.

    Większa przejrzystość w komunikowaniu możliwości dla gospodarzy

    Zaczęliśmy już dzielić się spostrzeżeniami na temat zmian w podróżowaniu i wiemy, że interesują Was takie informacje. Jednym z przykładów na to, jak staramy się przekazywać gospodarzom wiedzę o ważnych trendach w branży turystycznej, jest nasza nowa karta Możliwości, którą znaleźć można w sekcji Wyniki w panelu. Regularnie sprawdzaj nasze publikacje – znajdziesz tam wiele informacji, które pomogą Ci w prowadzeniu działalności.

    Bardziej przejrzysta współpraca Airbnb z gospodarzami

    Zobowiązaliśmy się do udostępniania jasnych informacji na temat programów i zasad dotyczących gospodarzy. Tłumaczymy też, nad jakimi problemami pracujemy, i umożliwiamy gospodarzom wyrażanie swojej opinii o naszych działaniach. Jak to robimy:

    • Przeprowadzamy serię warsztatów z gospodarzami z całego świata, aby wspólnie pracować nad nowymi pomysłami.
    • Podczas warsztatów będziemy chcieli poznać Wasze opinie, a podjęte decyzje będą miały wpływ na całą naszą społeczność.
    • Zamierzamy jeszcze bardziej skupiać się na regularnym zbieraniu informacji zwrotnych od gospodarzy.
    • Zgodnie z Waszymi sugestiami tworzymy również seminaria internetowe oferujące więcej wskazówek.

    Gospodarze są bardzo kreatywni i chcemy to wykorzystywać, aby ulepszać oferowane usługi. Więcej Aktualności dla Gospodarzy z udziałem Catherine znajdziesz w Centrum wiedzy. Dziękujemy, że należysz do naszej społeczności gospodarzy.

    Najważniejsze wskazówki

    • Globalny koordynator ds. przyjmowania gości Catherine Powell wyjaśnia, w jaki sposób odbudowujemy naszą działalność we współpracy z gospodarzami

    • Aby zacieśnić współpracę z naszymi gospodarzami, dzielimy się możliwościami i spostrzeżeniami na temat tego, czego oczekują goście

    • Uruchamiamy również warsztaty dla gospodarzy, aby wspólnie szukać rozwiązań

    Airbnb
    5 sie 2020
    Czy udało nam się pomóc?