Zmiany i anulowania
Zmiany i anulowania
- Instrukcje
Anulowanie atrakcji przez gospodarza
Możesz anulować edycję swojej atrakcji w kalendarzu. Twoi goście otrzymają powiadomienie i pełny zwrot kosztów. Mogą obowiązywać kary. - Instrukcje
Co się stanie, jeśli mój gość anuluje rezerwację atrakcji?
Jeśli gość anuluje w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji (lub jeśli anuluje nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem atrakcji), będzie m… - Instrukcje
Znajdź zasady anulowania obowiązujące w przypadku rezerwacji atrakcji
Wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania wybranych przez gospodarza oraz daty i godziny anulowania. - Instrukcje
Co mogę zrobić, gdy zła pogoda przeszkadza mi w zorganizowaniu atrakcji?
Jeśli warunki pogodowe stwarzają dla gości niebezpieczeństwo przed atrakcją lub w jej trakcie, możesz anulować atrakcję bez ponoszenia kary. - Instrukcje
Dodawanie dodatkowych gości do atrakcji
Jeśli dodatkowi goście pojawią się niezapowiedziani, gospodarz może ich przyjąć lub wyprosić. - Zasady dla społeczności
Polityka dotycząca poważnych zakłóceń działalności
Dowiedz się, w jaki sposób odbywa się anulowanie, gdy po dokonaniu rezerwacji pojawią się nieprzewidziane zdarzenia, na które nie masz wpływ… - Zasady dla społeczności
Polityka okoliczności wyjątkowych wobec koronawirusa (COVID-19)
Szczegółowe informacje w związku z COVID-19 można znaleźć w naszej polityce okoliczności wyjątkowych.