Zmiany i anulowania
Zmiany i anulowania
- InstrukcjeAnulowanie atrakcji przez gospodarzaMożesz anulować edycję swojej atrakcji w kalendarzu. Twoi goście otrzymają powiadomienie i pełny zwrot kosztów. Mogą obowiązywać kary.
- InstrukcjeCo się stanie, jeśli mój gość anuluje rezerwację atrakcji?Jeśli gość anuluje w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji (lub jeśli anuluje nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem atrakcji), będzie m…
- InstrukcjeZnajdź zasady anulowania obowiązujące w przypadku rezerwacji atrakcjiWysokość zwrotu zależy od zasad anulowania wybranych przez gospodarza oraz daty i godziny anulowania.
- InstrukcjeCo mogę zrobić, gdy zła pogoda przeszkadza mi w zorganizowaniu atrakcji?Jeśli warunki pogodowe stwarzają dla gości niebezpieczeństwo przed atrakcją lub w jej trakcie, możesz anulować atrakcję bez ponoszenia kary.
- InstrukcjeDodawanie dodatkowych gości do atrakcjiJeśli dodatkowi goście pojawią się niezapowiedziani, gospodarz może ich przyjąć lub wyprosić.
- Zasady dla społecznościPolityka okoliczności wyjątkowychDowiedz się, w jaki sposób odbywa się anulowanie, gdy po dokonaniu rezerwacji pojawią się nieprzewidziane zdarzenia, na które nie masz wpływ…
- Zasady dla społecznościPolityka okoliczności wyjątkowych wobec koronawirusa (COVID-19)Szczegółowe informacje w związku z COVID-19 można znaleźć w naszej polityce okoliczności wyjątkowych.