Anulowania
Anulowania
Miejsca na pobyt
- Instrukcje
Jeśli gość anuluje
Jeśli gość anuluje rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy dany termin w kalendarzu, aby inni goście mogli zarezerwowa… - Instrukcje
Jak gospodarz anuluje rezerwację
Jako gospodarz możesz anulować rezerwację, ale jeśli do zameldowania zostało mniej niż 24 godziny, opcja anulowania online może być niedostę… - Zasady dla społeczności
Zasady anulowania przez gospodarza
Anulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku… - Instrukcje
Anulowanie rezerwacji przez gospodarza bez negatywnych konsekwencji
Jeśli gospodarz musi anulować rezerwację z ważnego powodu, będziemy z nim współpracować i pomożemy jego gościom znaleźć inne miejsce na poby… - Instrukcje
Przywróć anulowaną rezerwację gościa
Jeśli chcesz przywrócić anulowaną rezerwację, musisz skontaktować się z gościem i dokonać nowej rezerwacji. - Zasady dla społeczności
Polityka dotycząca poważnych zakłóceń działalności
Dowiedz się, w jaki sposób odbywa się anulowanie, gdy po dokonaniu rezerwacji pojawią się nieprzewidziane zdarzenia, na które nie masz wpływ… - Instrukcje
Co się stanie z gościem, jeśli anuluję rezerwację?
Twój gość zostanie o tym natychmiast powiadomiony e-mailowo i otrzyma listę dostępnych ofert podobnych do Twojej. - Instrukcje
Co oznacza możliwość zastosowania bądź odstąpienia od moich zasad anulowania?
Jeśli Twój gość dokona zmiany rezerwacji dłuższego pobytu z wyprzedzeniem krótszym niż 30 dni, masz możliwość utrzymania lub zrezygnowania z… - Zasady
Zasady anulowania w Niemczech
Jeśli jesteś gospodarzem na terenie Niemiec, musisz zapoznać się z lokalnymi przepisami, aby upewnić się, że Twoje zasady anulowania są z ni…
Atrakcje
- Instrukcje
Anulowanie atrakcji przez gospodarza
Możesz anulować edycję swojej atrakcji w kalendarzu. Twoi goście otrzymają powiadomienie i pełny zwrot kosztów. Mogą obowiązywać kary. - Instrukcje
Co się stanie, jeśli mój gość anuluje rezerwację atrakcji?
Jeśli gość anuluje w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji (lub jeśli anuluje nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem atrakcji), będzie m… - Instrukcje
Co mogę zrobić, gdy zła pogoda przeszkadza mi w zorganizowaniu atrakcji?
Jeśli warunki pogodowe stwarzają dla gości niebezpieczeństwo przed atrakcją lub w jej trakcie, możesz anulować atrakcję bez ponoszenia kary.