Twoje rezerwacje
Twoje rezerwacje
Anulowania
Zmiany
- Instrukcje
Modyfikacja rezerwacji przez gospodarza
Możesz wysłać gościowi prośbę o zmianę. Jeśli gość ją zaakceptuje, rezerwacja zostanie zaktualizowana. - Instrukcje
Zmiana lub anulowanie aktywnej podróży w trybie gospodarza
Jeśli chcesz anulować pozostałą część rezerwacji, wyślij wiadomość do swojego gościa, żeby poinformować go o zmianie. Następnie skontaktuj s… - Instrukcje
Odpowiadanie na prośbę gościa o zmianę rezerwacji
Jeśli gość chce zmienić szczegóły potwierdzonej rezerwacji (np. skrócić lub przedłużyć podróż), musi wysłać do Ciebie prośbę o zmianę. - Instrukcje
Jak zmienić cenę potwierdzonych lub oczekujących rezerwacji
Cenę potwierdzonej rezerwacji możesz zmienić, przesyłając prośbę o zmianę. W przypadku oczekującej prośby o rezerwację możesz wysłać ofertę … - Instrukcje
Dodanie opłaty za sprzątanie do potwierdzonej rezerwacji
Aby dodać do potwierdzonej rezerwacji lub aktywnej podróży opłatę za sprzątanie, musisz uzyskać zgodę gościa. - Instrukcje
Jeśli gość nie odpowiada na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji
Jeśli nie uzyskasz od gości odpowiedzi, a Twoja prośba jest ważna lub potrzebujesz szybkiej reakcji, możesz wysłać im wiadomość z przypomnie… - Instrukcje
Odrzucanie prośby o zmianę rezerwacji
Zarówno goście, jak i gospodarze mogą odrzucić prośbę o zmianę i zachować aktualną rezerwację. - Instrukcje
Dodawanie dodatkowych gości do atrakcji
Jeśli dodatkowi goście pojawią się niezapowiedziani, gospodarz może ich przyjąć lub wyprosić.
Zwroty i odszkodowania dla gości
- Instrukcje
Zwróć pieniądze gościowi
Sposób, w jaki pieniądze zostaną zwrócone, zależy od tego, czy nastąpi to przed podróżą, czy w trakcie jej trwania. - Instrukcje
Czy mam obowiązek zwrócenia należności gościom, kiedy składają skargę?
Jeśli nie udało Ci się sprostać co najmniej jednemu z naszych wymagań, Airbnb może wymagać od Ciebie zwrotu na rzecz gościa. - Instrukcje
Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc
Centrum rozliczeń pozwala Ci wysłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoją podróżą na Airbnb. Gospodarze i goście mogą poprosić Airbnb o…
Na czym polegają rezerwacje
- Instrukcje
Zobacz zdjęcie profilowe gościa
Zdjęcia mogą być niedostępne, dopóki nie zostaną zatwierdzone. Może się również zdarzyć tak, że gość nie prześle żadnego zdjęcia. - Instrukcje
Czym jest wskaźnik aktywności i czas odpowiedzi oraz w jaki sposób są one obliczane?
Mierzymy, jak szybko i systematycznie odpowiadasz na pytania i prośby o rezerwacje. - Instrukcje
Dlaczego gospodarze powinni odpowiadać w ciągu 24 godzin?
Szybkie udzielanie odpowiedzi na prośby i pytania o rezerwację i inne wiadomości pomaga budować zaufanie naszej społeczności do gospodarzy. - Instrukcje
Jak mogę sprawdzić status rezerwacji jako gospodarz?
Stan rezerwacji możesz sprawdzić w różnych miejscach: rezerwacjach, wiadomościach lub kalendarzu. - Instrukcje
Jak działa status rezerwacji
Dowiedz się, jaki status może mieć Twoja rezerwacja. - Instrukcje
Jak mogę sprawdzić, czy rezerwacja gościa jest potwierdzona?
Otrzymasz od nas e-maila, gdy na Twoim koncie pojawi się potwierdzona rezerwacja. Możesz również przejść do swoich rezerwacji, kalendarza lu… - Instrukcje
Zobacz wszystkie swoje rezerwacje jako gospodarz
Przejdź do karty Dzisiaj, na której znajdziesz nadchodzące rezerwacje. - Instrukcje
W jaki sposób mogę przetrzymać dany termin dla gościa?
Czasami gospodarze chcą udostępnić dane terminy w kalendarzu, aby tylko określony gość mógł dokonać rezerwacji. Aby to zrobić, Twój gość moż… - Instrukcje
Co to znaczy, że rezerwacja oczkuje na płatność?
Oznacza to, że gospodarz zaakceptował prośbę o rezerwację od gościa, ale płatność gościa nie została jeszcze dokonana. - Instrukcje
Aktualizowanie opisów ofert po dokonaniu rezerwacji przez gościa
Goście z oczekującymi lub potwierdzonymi rezerwacjami nie będą wiedzieć, czy w ofercie dokonano zmian, dlatego musisz wysłać im wiadomość be…
Problemy z rezerwacją
- Instrukcje
Jeśli gość sprawia, że czujesz się niepewnie
Jeśli zauważysz, że gość naruszył jedną z Twoich zasad wyszczególnionych w regulaminie domu, lub gdy masz jakieś obawy, możesz odrzucić proś… - Instrukcje
Kiedy gość nie zjawia się na miejscu
Jeśli Twój gość anuluje rezerwację lub się nie pojawi, podtrzymamy wybrane przez Ciebie zasady anulowania i otrzymasz wypłatę. - Instrukcje
Gdy goście chcą dodać więcej osób
Jeśli możesz przyjąć większą grupę gości i chcesz pobrać za nich dodatkową opłatę, możesz zaproponować swojemu gościowi zmianę w rezerwacji. - Instrukcje
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej organizatorów atrakcji
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej organizatorów atrakcji to kluczowy element AirCover dla gospodarzy, czyli kompleksowej ochrony, … - Instrukcje
Dla gospodarzy: urazy doznane podczas atrakcji Airbnb
Zabierz wszystkich w bezpieczne miejsce i natychmiast skontaktuj się z miejscowymi służbami ratunkowymi. Potem zgłoś nam to zdarzenie. - Instrukcje
Jaki rodzaj ewakuacji medycznej jest zapewniany uczestnikom atrakcji i wypraw Airbnb?
International SOS pomaga wspierać ewakuacje medyczne dla gospodarzy i gości oraz zapewnia rekomendacje ekspertów dotyczące opieki zdrowotnej…