Przejdź do treści
Use up and down arrow keys to navigate suggestions.
Przejdź do strony głównej pomocy

Kiedy nastąpi pobranie za rezerwację?

Informacje o Twojej płatności pobierane są z chwilą przesłania prośby o rezerwację. Gdy gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę lub gdy dokonasz rezerwacji natychmiastowej, konto powiązane z Twoją formą płatności zostanie obciążona należnością w pełnej wysokości (z wyjątkiem depozytów).

Nie jest ważne, czy pobyt nastąpi za dwa dni, czy za dwa miesiące. Kwota opłaty za rezerwację zostanie zablokowana i odblokujemy ją 24 godziny po zameldowaniu, by przekazać wypłatę gospodarzowi. Blokada ta daje obu stronom czas na sprawdzenie, czy wszystko jest zgodne z oczekiwaniami.

Obciążanie formy płatności

Jeśli prośba o rezerwację została już wysłana, ale gospodarz jeszcze nie odpowiedział, możesz anulować prośbę i wysłać nową przy użyciu innej formy płatności.

Po potwierdzeniu rezerwacji nie możesz zmienić formy płatności.

Rezerwacje długoterminowe

Jeśli pobyt ma trwać co najmniej 28 nocy, pobierzemy od Ciebie opłatę za pierwszy miesiąc z góry w momencie potwierdzenia rezerwacji. Opłata za pozostałe noce będzie pobierana co miesiąc.

Depozyty

Jeśli z Twoją rezerwacją powiązany jest depozyt wymagany przez Airbnb, zablokujemy tę kwotę w ramach autoryzacji Twojej formy płatności na 2 dni przed rozpoczęciem rezerwacji. Środki nie zostaną faktycznie pobranie z konta, ale autoryzacja oznacza, że nie będziesz mieć do nich dostępu do momentu zdjęcia blokady. Jeśli nie będziemy mogli dokonać autoryzacji Twojej formy płatności, rezerwacja zostanie anulowana, dlatego upewnij się, że użyta forma płatności jest poprawna i masz wystarczające środki. Jeśli podczas pobytu nie wystąpi problem, odblokujemy tę kwotę na Twojej karcie po wymeldowaniu. Nastąpi to po upływie 14 dni od wymeldowania lub w chwili zameldowania kolejnego gościa – w zależności od tego, co wystąpi wcześniej.

Rezerwacje w Indiach

Ponieważ karty kredytowe w Indiach wymagają uwierzytelnienia dwuskładnikowego, od gości w Indiach pobierana jest pełna należność za pobyt już w momencie wysyłania prośby o rezerwację. Gdy rezerwacja zostanie potwierdzona, zmiana formy płatności nie będzie możliwa. Jeśli gospodarz nie zaakceptuje prośby lub prośba ta wygaśnie, otrzymasz pełny zwrot. Zwrot może pojawić się na Twoim koncie w ciągu 10 dni, w zależności od banku.

Jeśli więc potwierdzonych zostanie kilka próśb dotyczących tego samego terminu, nastąpi podwójna rezerwacja, a Ty nie będziesz mieć możliwości ubiegania się o zwrot.