Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Zmiana rezerwacji przed rozpoczęciem pobytu

Niezależnie od tego, czy zmiana dotyczy terminu, liczby gości czy innych szczegółów, potwierdzoną rezerwację możesz zmodyfikować, przesyłając gospodarzowi prośbę o zmianę.

Zmiana terminu pobytu lub liczby gości

Gospodarz będzie musiał zaakceptować wprowadzone zmiany. Jeśli tego nie zrobi, wyślij mu wiadomość z przypomnieniem o wysłanej prośbie.

  1. Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz zmienić.
  2. Kliknij Zmień rezerwację.
  3. Zmień daty pobytu lub liczbę gości i kliknij Zapisz.
  4. Sprawdź zmiany i kliknij Wyślij prośbę.

Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie. Będzie mógł zaakceptować lub odrzucić prośbę.

Jak to działa

W zależności od zasad wybranych przez gospodarza zmiana liczby gości może spowodować zmianę całkowitego kosztu rezerwacji.

Zobaczysz pierwotny i nowy koszt rezerwacji, zanim prześlesz prośbę o zmianę. Zmiana zostanie wprowadzona, gdy gospodarz ją zaakceptuje.

W razie potrzeby zostanie Ci naliczona dopłata lub otrzymasz zwrot – informację o tym zobaczysz przed potwierdzeniem zmiany.

Jeśli gospodarz odmówi lub nie odpowie, Twoja rezerwacja się nie zmieni.

Pozostałe informacje

O czym warto pamiętać, zanim poprosisz o zmianę rezerwacji:

  • Nie możesz wprowadzać zmian, jeśli data wymeldowania już minęła.
  • Gdy już raz poprosisz o zmianę rezerwacji i zostanie ona zatwierdzona, każda kolejna zmiana będzie wymagać ponownej akceptacji ze strony gospodarza, tak jak to opisaliśmy powyżej.
  • Jeśli gospodarz zmodyfikował cenę pobytu w nowym terminie, zanim otrzymał od Ciebie prośbę o zmianę, nowa rezerwacja zostanie przeliczona według zaktualizowanej ceny, chyba że rezerwacji dokonano w ramach oferty specjalnej.
  • Zmiana terminu rezerwacji może mieć wpływ na to, czy nadal będziesz się kwalifikować do zniżki tygodniowej lub miesięcznej.
  • Po rozpoczęciu pobytu nie można już zmienić liczby gości.
    • Jeśli musisz dodać do rezerwacji więcej gości, skorzystaj z Centrum rozliczeń, aby przesłać dodatkową płatność uzgodnioną bezpośrednio z gospodarzem.
  • Nie ma możliwości przeniesienia rezerwacji na inną osobę – jeśli nie możesz skorzystać z rezerwacji, musisz ją anulować i poprosić drugą osobę o zarezerwowanie swojego pobytu samodzielnie.

Pobyty w hotelu

W przypadku niektórych pobytów w hotelu zmiana rezerwacji może wymagać skontaktowania się bezpośrednio z hotelem.

Dłuższe pobyty

Jeśli rezerwacja obejmuje co najmniej 28 nocy, obowiązują zasady anulowania dłuższych pobytów.

Dla gości

Jeśli jesteś gościem, możesz sprawdzić e-maila z potwierdzeniem, aby uzyskać więcej informacji.

W przypadku zmiany lub anulowania dłuższego pobytu:

  • Twoja pierwsza płatność może nie podlegać zwrotowi – zależy to od oferty i tego, kiedy rezerwacja została dokonana;
  • jeśli anulujesz rezerwację po rozpoczęciu pobytu, zwrotowi nie podlega opłata za kolejnych 30 nocy objętych rezerwacją;
  • gospodarz może zaproponować Ci dodatkowy zwrot.

Uwaga: jeśli Twoja rezerwacja nie została jeszcze potwierdzona, a chcesz dodać kolejnego gościa lub zmienić daty pobytu, dowiedz się, jak anulować lub wycofać oczekującą prośbę o rezerwację.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Jak zmienić rezerwację

    Chcesz zmienić rezerwację? Może się tak zdarzyć, więc nie martw się – chętnie Ci pomożemy. Tu dowiesz się, jak wycofać prośbę, zmienić termi…
  • Gość

    Anulowanie dłuższych pobytów

    Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 nocy, w jej przypadku obowiązują długoterminowe zasady anulowania.
  • Gość

    Sprawdzanie stanu prośby o zmianę rezerwacji

    W sekcji Podróże znajdziesz informacje na temat stanu prośby o zmianę. Możesz też skontaktować się bezpośrednio z gospodarzem.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj