Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak zmienić rezerwację pobytu?

    Jeśli chcesz zmienić potwierdzoną rezerwację, możesz przesłać gospodarzowi prośbę o zmianę.

    Przesyłanie prośby o zmianę:

    1. Przejdź do sekcji Podróże i wybierz podróż
    2. Kliknij szczegóły rezerwacji
    3. Przewiń w dół i wybierz Zmień rezerwację
    4. Zmień termin pobytu lub liczbę gości
    5. Kliknij Prześlij zmianę

    Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, rezerwacja zostanie zaktualizowana i w razie potrzeby Twoje konto zostanie obciążone lub otrzymasz zwrot. Jeśli prośba zostanie odrzucona lub nie otrzymasz odpowiedzi, Twoja rezerwacja pozostanie niezmieniona.

    Jest jeszcze kilka innych rzeczy, które musisz wiedzieć o przesyłaniu próśb o zmianę rezerwacji:

    • Jeśli Twoja rezerwacja już się zakończyła, nie będziesz w stanie jej zmienić.
    • Jeśli chcesz zaktualizować szczegóły prośby o zmianę, musisz powtórzyć powyższe kroki, usunąć prośbę, a następnie przesłać nową.
    • Jeśli gospodarz zmienił swoją cenę w dodanych terminach przed Twoją prośbą o zmianę, ta cena będzie obejmować Twoją nową rezerwację, chyba że zarezerwowana została przez Ciebie oferta specjalna.
    • Jeśli Twoja rezerwacja została objęta zniżką tygodniową lub miesięczną, zmiana terminów rezerwacji może mieć wpływ na to, czy nadal kwalifikujesz się do zniżki.

    Uwaga: w przypadku rezerwacji w Indiach niedozwolone są zmiany zwiększające wysokość ceny. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, musisz anulować istniejącą rezerwację, a następnie dokonać nowej rezerwacji z podwyższoną ceną.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?