Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Jak zmienić rezerwację pobytu?

    Jeśli chcesz zmienić potwierdzoną rezerwację, możesz przesłać gospodarzowi prośbę o zmianę.

    Przesyłanie prośby o zmianę:

    1. Przejdź do sekcji Podróże i wybierz podróż
    2. Kliknij szczegóły rezerwacji
    3. Przewiń w dół i wybierz Zmień rezerwację
    4. Zmień termin pobytu lub liczbę gości
    5. Kliknij Prześlij zmianę

    Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, rezerwacja zostanie zaktualizowana i w razie potrzeby Twoje konto zostanie obciążone lub otrzymasz zwrot. Jeśli prośba zostanie odrzucona lub nie otrzymasz odpowiedzi, Twoja rezerwacja pozostanie niezmieniona.

    Jest jeszcze kilka innych rzeczy, które musisz wiedzieć o przesyłaniu próśb o zmianę rezerwacji:

    • Jeśli Twoja rezerwacja już się zakończyła, nie będziesz w stanie jej zmienić.
    • Jeśli chcesz zaktualizować szczegóły prośby o zmianę, musisz powtórzyć powyższe kroki, usunąć prośbę, a następnie przesłać nową.
    • Jeśli gospodarz zmienił swoją cenę w dodanych terminach przed Twoją prośbą o zmianę, ta cena będzie obejmować Twoją nową rezerwację, chyba że zarezerwowana została przez Ciebie oferta specjalna.
    • Jeśli Twoja rezerwacja została objęta zniżką tygodniową lub miesięczną, zmiana terminów rezerwacji może mieć wpływ na to, czy nadal kwalifikujesz się do zniżki.

    Uwaga: w przypadku rezerwacji w Indiach niedozwolone są zmiany zwiększające wysokość ceny. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, musisz anulować istniejącą rezerwację, a następnie dokonać nowej rezerwacji z podwyższoną ceną.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?