Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Zmiana rezerwacji miejsca pobytu

Niezależnie od tego, czy zmiana dotyczy terminu, liczby gości czy innych szczegółów, potwierdzoną rezerwację możesz zmodyfikować, przesyłając gospodarzowi prośbę o zmianę.

Przesyłanie prośby o zmianę

  1. Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz zmienić.
  2. Kliknij Zmień rezerwację.
  3. Zmień daty pobytu lub liczbę gości i kliknij Zapisz.
    • Pamiętaj, że gospodarz będzie musiał zaakceptować zmiany. Jeśli tego nie zrobi, wyślij mu wiadomość z przypomnieniem o wysłanej prośbie.
  4. Sprawdź zmiany i kliknij Wyślij prośbę.
  5. Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie. Będzie mógł odrzucić lub zaakceptować zmiany.

Jak to działa

W zależności od zasad gospodarza zmiana liczby gości może spowodować zmianę całkowitego kosztu rezerwacji.

Zobaczysz pierwotny i nowy koszt rezerwacji, zanim prześlesz prośbę o zmianę. Zmiana zostanie wprowadzona, gdy gospodarz ją zaakceptuje.

W razie potrzeby zostanie Ci naliczona dopłata lub otrzymasz zwrot – informację o tym zobaczysz przed potwierdzeniem zmiany.

Jeśli gospodarz odmówi lub nie odpowie, Twoja rezerwacja się nie zmieni.

Pozostałe informacje

O czym warto pamiętać, zanim poprosisz o zmianę rezerwacji:

  • Nie możesz wprowadzać zmian, jeśli data wymeldowania minęła.
  • Gdy już raz poprosisz o zmianę rezerwacji i zostanie ona zatwierdzona, każda kolejna zmiana będzie wymagać ponownej akceptacji ze strony gospodarza, tak jak to opisaliśmy powyżej.
  • Jeśli gospodarz zmodyfikował cenę w przypadku nowego terminu, zanim otrzymał od Ciebie prośbę o zmianę, nowa rezerwacja będzie przeliczona według zaktualizowanej ceny, chyba że rezerwacji dokonano w ramach oferty specjalnej.
  • Zmiana terminu rezerwacji może wpłynąć na to, czy będziesz się kwalifikować do zniżki tygodniowej lub miesięcznej.
  • Po rozpoczęciu rezerwacji nie możesz zmienić liczby gości.
    • Jeśli musisz dodać więcej gości do rezerwacji, skorzystaj z Centrum rozliczeń, aby przesłać dodatkowe płatności uzgodnione z gospodarzem.

Dłuższe pobyty

Jeśli rezerwacja obejmuje co najmniej 28 nocy, obowiązują zasady anulowania pobytów długoterminowych.

Dla gości

Jeśli jesteś gościem, możesz sprawdzić e-maila z potwierdzeniem, aby uzyskać więcej informacji.

W przypadku zmiany lub anulowania dłuższego pobytu:

  • Twoja pierwsza płatność może nie podlegać zwrotowi w zależności od oferty i tego, kiedy rezerwacja została dokonana;
  • jeśli anulujesz rezerwację po rozpoczęciu pobytu, zwrotowi nie podlega kolejne 30 nocy objętych rezerwacją;
  • gospodarz może zaproponować Ci dodatkowy zwrot.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj