Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co zrobić, jeśli nie mogę skontaktować się ze swoim gospodarzem?

    Jeśli masz problem ze skontaktowaniem się ze swoim gospodarzem, oto kilka sugestii. Przede wszystkim pamiętaj, że możesz skontaktować się ze swoim gospodarzem telefonicznie lub mailowo tylko wówczas, jeśli zaakceptował Twoją rezerwację.

    • Daj gospodarzowi trochę czasu na odpowiedź: pamiętaj, że może on mieszkać w innej strefie czasowej.
    • Wyślij wiadomość na Airbnb: odszukaj swojego gospodarza wśród swojej korespondencji i wyślij mu wiadomość.
    • Zadzwoń do gospodarza za pośrednictwem aplikacji: otwórz aplikację Airbnb, przejdź do zakładki Podróże i stuknij swoją podróż. Następnie stuknij Twoja rezerwacja domu. Znajdziesz tam opcję wykonania telefonu do swojego gospodarza. Jeśli Twoja podróż już się rozpoczęła, opcję połączenia znajdziesz, stukając datę zameldowania.

    Jeśli nie możesz znaleźć swojej rezerwacji u tego gospodarza, poproś o pomoc.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?