Jak skorzystać z rezerwacji natychmiastowej lub zwykłej
Widzisz w Airbnb idealne miejsce na pobyt? Możesz je zarezerwować. Do dzieła!
Najpierw skonfiguruj swoje konto. Potem – w zależności od rodzaju oferty – możesz dokonać rezerwacji natychmiastowej lub wysłać prośbę do gospodarza.
Wysyłanie prośby o rezerwację
- Przejdź do oferty i kliknij Sprawdź dostępność.
- Wybierz daty, liczbę gości, a następnie kliknij Rezerwuj.
- Jeśli pojawi się komunikat Potwierdź i zapłać, możesz zarezerwować ofertę natychmiastowo.
- Jeśli pojawi się komunikat Poproś o rezerwację, zanim prześlesz prośbę, możesz dodać dane do płatności, przeczytać warunki i napisać do gospodarza.
- Przejdź do oferty i kliknij Sprawdź dostępność.
- Wybierz daty i kliknij Zapisz.
- Sprawdź i kliknij Rezerwuj.
- Sprawdź szczegóły podróży, w tym liczbę gości i godzinę zameldowania – w razie potrzeby edytuj.
- Jeśli pojawi się komunikat Potwierdź i zapłać, możesz zarezerwować natychmiastowo po wypełnieniu wszystkich wymaganych informacji.
- Jeśli pojawi się komunikat Poproś o rezerwację, zanim prześlesz prośbę, możesz dodać dane do płatności, przeczytać warunki i napisać do gospodarza.
- Przejdź do oferty i kliknij Sprawdź dostępność.
- Wybierz daty i kliknij Zapisz.
- Sprawdź i kliknij Rezerwuj.
- Sprawdź szczegóły podróży, w tym liczbę gości i godzinę zameldowania – w razie potrzeby edytuj.
- Jeśli pojawi się komunikat Potwierdź i zapłać, możesz zarezerwować natychmiastowo po wypełnieniu wszystkich wymaganych informacji.
- Jeśli pojawi się komunikat Poproś o rezerwację, zanim prześlesz prośbę, możesz dodać dane do płatności, przeczytać warunki i napisać do gospodarza.
- Przejdź do oferty i kliknij Sprawdź dostępność.
- Wybierz daty, liczbę gości, a następnie kliknij Zapisz.
- Sprawdź szczegóły i kliknij Rezerwuj.
- Jeśli pojawi się komunikat Potwierdź i zapłać, możesz zarezerwować ofertę natychmiastowo.
- Jeśli pojawi się komunikat Poproś o rezerwację, zanim prześlesz prośbę, możesz dodać dane do płatności, przeczytać warunki i napisać do gospodarza.
Co dalej?
Jeśli masz już rezerwację natychmiastową, wszystko gotowe. Jeśli gospodarz otrzymał od Ciebie prośbę o rezerwację, powinien odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. W tym czasie możemy poprosić Cię o potwierdzenie tożsamości z myślą o bezpieczeństwie naszej społeczności.
Jeśli gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę, pobierzemy od Ciebie opłatę za rezerwację (ta opcja nie dotyczy pobytu w Indiach). Jeśli gospodarz odrzuci prośbę lub nie odpowie w ciągu 24 godzin, nic nie zapłacisz. Możesz wtedy zarezerwować inny pobyt.
Jeśli płacisz w rupiach indyjskich, opłata za pobyt zostanie pobrana, gdy wyślesz prośbę o rezerwację. Jeśli prośba wygaśnie lub zostanie odrzucona przez gospodarza, natychmiast zwrócimy Ci pełną kwotę. Pieniądze powinny pojawić się na Twoim koncie w ciągu 10 dni (w zależności od Twojego banku).
Przy ofertach z rezerwacją natychmiastową (tych z opcją Potwierdź i zapłać) zgoda gospodarza nie jest wymagana. Możesz wtedy wybrać dogodny termin i zarezerwować natychmiastowo bez konieczności oczekiwania na odpowiedź gospodarza. Jeśli masz pytania, możesz skontaktować się z gospodarzem przed zarezerwowaniem oferty.
Powiązane artykuły
- Gość
Rezerwowanie pobytu: pierwsze kroki
Dowiedz się więcej na temat m.in. procesu rezerwacji, potwierdzania rezerwacji czy ofert specjalnych bezpośrednio od gospodarza. - Gość
Rezerwacja natychmiastowa
Oferty z rezerwacją natychmiastową można rezerwować od ręki – nie trzeba wysyłać prośby i czekać na jej potwierdzenie. Na czym polegają rezerwacje
Tu znajdziesz ważne informacje o tym, jak obsługiwać rezerwacje firmowe – dzięki temu Ty i Twój zespół będziecie mogli skupić się na własnej…