Co to jest Centrum Rozstrzygania?
Centrum rozliczeń umożliwia Ci poproszenie o pieniądze lub przekazanie opłaty za kwestie związane z Twoją podróżą na Airbnb. Aby przesłać zgłoszenie dotyczące zwrotu lub płatności, przejdź na stronęwww.airbnb.com/resolutions
Jeśli chcesz zażądać wypłaty z innego tytułu niż depozyt, musisz przesłać prośbę do Centrum rozliczeń w ciągu 60 dni od wymeldowania
Jeśli chcesz poprosić o wypłatę depozytu, musisz przesłać prośbę do Centrum rozliczeń w ciągu 14 dni od wyjazdu gościa lub przed przyjazdem kolejnego gościa, w zależności od tego, który termin przypada wcześniej.
Proszenie o pomoc Airbnb
Jeśli nie jesteś w stanie dojść do porozumienia z drugą stroną, możesz poprosić Airbnb o podjęcie ostatecznej decyzji 72 godziny po złożeniu prośby. Poproszenie Airbnb o rozstrzygnięcie:
- Odczekaj 72 godziny od chwili zgłoszenia
- Przejdź na stronę www.airbnb.pl/resolutions
- Wybierz właściwą rezerwację
- Kliknij Skontaktuj się z nami
Nasz zespół zostanie powiadomiony o Twoim zgłoszeniu i zajmie się nim jeden z pracowników. Przed podjęciem ostatecznej decyzji przejrzy informacje przekazane przez Ciebie i Twojego gospodarza lub gościa. W niektórych przypadkach przed podjęciem decyzji możemy się z Tobą skontaktować i poprosić Cię o dodatkowe informacje.
Uwaga: zanim prześlesz pieniądze lub o nie poprosisz za pośrednictwem Centrum rozliczeń, niekiedy możemy wymagać dodania formy płatności.
W Centrum wiedzy znajdziesz wskazówki, jak sprostać wyzwaniom związanym z przyjmowaniem gości i jak przygotować się na niespodziewane sytuacje.