Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc

Chcesz przesłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoim pobytem lub atrakcją na Airbnb? Żaden problem. Przejdź do Centrum rozliczeń, aby poprosić o zwrot kosztów lub wypłatę środków.

Na przesłanie tej prośby masz maksymalnie 60 dni od daty wymeldowania podanej w Twojej rezerwacji.

Pamiętaj: zanim prześlesz pieniądze lub prośbę o zwrot przez Centrum rozliczeń, konieczne może być dodanie formy płatności.

Pomoc w przypadku pobytu w hotelu

Centrum rozliczeń może nie być dostępne do rozstrzygania sporów w przypadku niektórych pobytów w hotelach. W takich przypadkach problemy musisz rozwiązać bezpośrednio z hotelem.

Nadal potrzebujesz pomocy?

Zdarza się, że gospodarze i goście sobie z tym nie radzą. Jeśli nie uda się Wam dojść do porozumienia, pojawi się możliwość zaangażowania Airbnb do pomocy w rozstrzygnięciu sporu.

Problemy należy zgłosić Airbnb w ciągu 72 godzin od ich zauważenia. Tylko wtedy obowiązują nasze zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.

W takim przypadku członek zespołu, który zajmuje się mediacjami, sprawdzi wszystkie otrzymane informacje i w razie potrzeby zada dodatkowe pytania, a następnie podejmie ostateczną decyzję.

Uzyskanie zwrotu kosztów za szkody

Wypadki czasem się zdarzają – dlatego chroni Cię AirCover dla gospodarzy.

AirCover dla gospodarzy to kompleksowa ochrona. Obejmuje ona ochronę gospodarzy od szkód majątkowych na kwotę 3 mln USD, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy na kwotę 1 mln USD, weryfikację tożsamości gości, kontrolę rezerwacji oraz całodobową infolinię bezpieczeństwa. Ochrona jest bezpłatna i dostępna zawsze, gdy przyjmujesz gości.

Jeśli gość wyrządzi szkodę majątkową podczas pobytu zarezerwowanego na Airbnb, możesz przesłać przez Centrum rozliczeń wniosek o odszkodowanie. Otrzymasz zwrot kosztów za określone szkody wyrządzone przez gości w Twoim domu i mieniu, jeśli gość nie zapłaci za nie sam. Dowiedz się, jak to działa.

Centrum wiedzy znajdziesz wskazówki, jak sprostać wyzwaniom związanym z przyjmowaniem gości i jak przygotować się na niespodziewane sytuacje.

Program ochrony gospodarzy od szkód majątkowych nie jest polisą ubezpieczeniową. Ochrona gospodarzy od szkód majątkowych i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej organizatorów atrakcji nie obejmują gospodarzy, którzy oferują zakwaterowanie przez Airbnb Travel, LLC, ani gospodarzy pobytów lub atrakcji w Japonii, ponieważ w tym kraju obowiązuje Program Ubezpieczenia Gospodarzy w Japonii oraz Program Ubezpieczenia Gospodarzy Atrakcji w Japonii. Gospodarze, którzy oferowali miejsca na pobyt lub atrakcje w Chinach kontynentalnych, objęci są Programem Ochrony Gospodarzy w Chinach. W przypadku gospodarzy, których miejsce zamieszkania lub siedziba znajduje się poza Australią, obowiązują te Warunki ochrony gospodarzy od szkód majątkowych. W przypadku gospodarzy, których miejsce zamieszkania lub siedziba znajduje się w Australii, ochrona gospodarzy od szkód majątkowych podlega Warunkom programu dla użytkowników z Australii. Wszystkie limity ochrony są podawane w USD.

Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy i organizatorów atrakcji są gwarantowane przez ubezpieczycieli zewnętrznych. W Wielkiej Brytanii gwarantem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy i organizatorów atrakcji jest Zurich Insurance Company Ltd., a stroną zawierającą umowę ubezpieczenia (bez żadnych dodatkowych opłat) jest Airbnb UK Services Limited, wyznaczony przedstawiciel firmy Aon UK Limited z uprawnieniami nadanymi przez Financial Conduct Authority (FCA) i podlegający nadzorowi tego urzędu. Numer rejestracyjny firmy Aon w FCA to 310451. Informacje te można sprawdzić w Rejestrze Usług Finansowych na stronie FCA lub telefonicznie pod numerem 0800 111 6768. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy i organizatorów atrakcji w ramach AirCover dla gospodarzy podlega nadzorowi FCA. Pozostałe produkty i usługi Airbnb UK Services Limited nie podlegają przepisom regulacyjnym. FP.AFF.476.LC

W przypadku ofert w stanie Waszyngton zobowiązania umowne Airbnb w ramach programu ochrony gospodarzy od szkód majątkowych są objęte polisą ubezpieczeniową wykupioną przez Airbnb. Ochrona gospodarzy od szkód majątkowych nie jest związana z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy. Ochrona gospodarzy od szkód majątkowych podlega tym warunkom i ograniczeniom. Nie dotyczy to gospodarzy, których miejsce zamieszkania lub siedziba znajduje się w Australii. W ich przypadku ochrona gospodarzy od szkód majątkowych podlega odrębnym warunkom i ograniczeniom.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj