Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co to jest Centrum Rozstrzygania?

    Centrum rozliczeń umożliwia Ci poproszenie o pieniądze lub przekazanie opłaty za kwestie związane z Twoją podróżą na Airbnb. Aby przesłać zgłoszenie dotyczące zwrotu lub płatności, przejdź na stronęwww.airbnb.com/resolutions

    Jeśli chcesz zażądać wypłaty z innego tytułu niż depozyt, musisz przesłać prośbę do Centrum rozliczeń w ciągu 60 dni od wymeldowania

    Jeśli chcesz poprosić o wypłatę depozytu, musisz przesłać prośbę do Centrum rozliczeń w ciągu 14 dni od wyjazdu gościa lub przed przyjazdem kolejnego gościa, w zależności od tego, który termin przypada wcześniej.

    Proszenie o pomoc Airbnb

    Jeśli nie jesteś w stanie dojść do porozumienia z drugą stroną, możesz poprosić Airbnb o podjęcie ostatecznej decyzji 72 godziny po złożeniu prośby. Poproszenie Airbnb o rozstrzygnięcie:

    1. Odczekaj 72 godziny od chwili zgłoszenia
    2. Przejdź na stronę www.airbnb.pl/resolutions
    3. Wybierz właściwą rezerwację
    4. Kliknij Skontaktuj się z nami

    Nasz zespół zostanie powiadomiony o Twoim zgłoszeniu i zajmie się nim jeden z pracowników. Przed podjęciem ostatecznej decyzji przejrzy informacje przekazane przez Ciebie i Twojego gospodarza lub gościa. W niektórych przypadkach przed podjęciem decyzji możemy się z Tobą skontaktować i poprosić Cię o dodatkowe informacje.

    Uwaga: zanim prześlesz pieniądze lub o nie poprosisz za pośrednictwem Centrum rozliczeń, niekiedy możemy wymagać dodania formy płatności.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?