Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Co to jest Centrum Rozstrzygania?

    Centrum rozliczeń umożliwia Ci poproszenie o pieniądze lub przekazanie opłaty za kwestie związane z Twoją podróżą na Airbnb. Aby przesłać zgłoszenie dotyczące zwrotu lub płatności, przejdź na stronęwww.airbnb.com/resolutions

    Jeśli chcesz zażądać wypłaty z innego tytułu niż depozyt, musisz przesłać prośbę do Centrum rozliczeń w ciągu 60 dni od wymeldowania

    Jeśli chcesz poprosić o wypłatę depozytu, musisz przesłać prośbę do Centrum rozliczeń w ciągu 14 dni od wyjazdu gościa lub przed przyjazdem kolejnego gościa, w zależności od tego, który termin przypada wcześniej.

    Proszenie o pomoc Airbnb

    Jeśli nie jesteś w stanie dojść do porozumienia z drugą stroną, możesz poprosić Airbnb o podjęcie ostatecznej decyzji 72 godziny po złożeniu prośby. Poproszenie Airbnb o rozstrzygnięcie:

    1. Odczekaj 72 godziny od chwili zgłoszenia
    2. Przejdź na stronę www.airbnb.pl/resolutions
    3. Wybierz właściwą rezerwację
    4. Kliknij Skontaktuj się z nami

    Nasz zespół zostanie powiadomiony o Twoim zgłoszeniu i zajmie się nim jeden z pracowników. Przed podjęciem ostatecznej decyzji przejrzy informacje przekazane przez Ciebie i Twojego gospodarza lub gościa. W niektórych przypadkach przed podjęciem decyzji możemy się z Tobą skontaktować i poprosić Cię o dodatkowe informacje.

    Uwaga: zanim prześlesz pieniądze lub o nie poprosisz za pośrednictwem Centrum rozliczeń, niekiedy możemy wymagać dodania formy płatności.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?