Przejdź do treści
Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Jak zresetować lub zmienić hasło?

    Jeśli nie pamiętasz hasła, nigdy nie zostało ono przez Ciebie utworzone lub masz problem z zalogowaniem się na swoje konto Airbnb, musisz zresetować hasło.

    Jeśli znasz swoje hasło, możesz je zmienić w każdej chwili.

    Zresetuj hasło

    1. Otwórz stronę resetowania hasła.
    2. Wpisz adres e-mail powiązany z Twoim kontem Airbnb.
    3. Kliknij Wyślij link do zresetowania hasła.

    Link do zresetowania hasła wyślemy Ci e-mailem.

    Uwaga:

    • Linki do resetowania są ważne tylko przez określony czas i są jednorazowe
    • Jeśli prośba o zresetowanie została wysłana więcej niż raz, sprawdź, czy korzystasz z linku z ostatniego e-maila
    • Możliwe, że trzeba wyłączyć podgląd linków w usłudze e-mail (np. Outlooku) lub funkcję skanera poczty, która może powodować wygaśnięcie linku przed jego otwarciem

    Zmień hasło

    Jeśli znasz swoje aktualne hasło i chcesz je zmienić:

    1. Przejdź do sekcji Konto > Logowanie i bezpieczeństwo.
    2. Obok Hasła kliknij Zaktualizuj.
    3. Wpisz aktualne hasło.
    4. Wpisz i potwierdź nowe hasło.
    5. Kliknij Zaktualizuj hasło.

    Utwórz hasło, aby logować się bezpośrednio na konto

    Masz kilka wygodnych opcji logowania się na swoje konto. Jeśli Twoje konto zostało założone przez połączenie z Facebookiem, Google, Apple lub za pomocą numeru telefonu, utworzenie hasła nie było konieczne. Możesz też logować się bezpośrednio – musisz tylko utworzyć hasło. Jak to zrobić:

    1. Wyloguj się ze swojego konta Airbnb.
    2. Postępuj zgodnie z instrukcją powyżej, aby zresetować hasło.
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?

    Powiązane artykuły