Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Czym są podstawowe wymagania Airbnb wobec gospodarzy?

    Aby goście mogli cieszyć się komfortowymi pobytami, prosimy gospodarzy, żeby spełniali następujące podstawowe wymagania:

    • Udzielanie odpowiedzi: utrzymuj wysoki wskaźnik aktywności, odpowiadając ciągu 24 godzin na pytania i prośby o rezerwacje.
    • Akceptowanie próśb o rezerwację: goście poczują się mile widziani, jeśli będziesz akceptować prośby.
    • Unikanie anulowania rezerwacji: bardzo poważnie podchodzimy do anulowania i chcielibyśmy, żeby gospodarze starali się unikać takich sytuacji – Twoi goście liczą na pobyt u Ciebie.
    • Utrzymywanie wysokich ocen: gościom podoba się, że mogą oczekiwać stale wysokiej jakości, niezależnie od tego, gdzie rezerwują oferty.

    Przejdź do sekcji Wyniki, żeby sprawdzić, jak sobie radzisz w każdej z podanych wyżej kategorii. Twoje wyniki są oceniane na podstawie średniej wyników wszystkich gospodarzy na Airbnb. Oferty, które często otrzymują oceny poniżej średniej, mogą podlegać karom.

    Zapewnianie podstawowych udogodnień

    Zachęcamy gospodarzy, żeby wszystkie ich oferty były wyposażone w podstawowe udogodnienia, których oczekują goście: papier toaletowy, mydło do rąk, żel pod prysznic, ręczniki, pościel i poduszki. Dowiedz się więcej o podstawowych udogodnieniach.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?