Przejdź do treści
Przejdź do strony głównej pomocy

Co to jest Regulamin Treści Airbnb?

Zamieszczając treści publicznie na Airbnb, akceptujesz te oraz wszystkie inne zasady Airbnb. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia wedle własnego uznania części lub całości dowolnej treści, która narusza niniejsze zasady, nasze Warunki świadczenia usług lub Standardy społeczności bądź z jakichkolwiek innych powodów.

W przypadku powtarzającego się naruszania zasad lub w przypadku poważnego naruszenia zasad możemy zawiesić lub nieodwracalnie wyłączyć konto użytkownika.

Aby zgłosić treści, które naruszają nasze zasady, możesz to zrobić bezpośrednio lub skontaktować się z nami.

Poniżej przedstawiamy listę treści, które są niedozwolone na Airbnb:

  • Treści marketingowe i reklamowe, w tym logo firm, linki lub nazwy firm.
  • Spam, niepożądane próby nawiązania kontaktu lub treści, które są publikowane wielokrotnie, czym uniemożliwiają wygodne użytkowanie.
  • Treści, które promują nielegalne lub szkodliwe działania bądź nawołują do nich, a także treści bluźniercze, wulgarne, obsceniczne, napastliwe lub zawierające groźby.
  • Treści o charakterze dyskryminacyjnym (zobacz naszą Politykę antydyskryminacyjną, aby uzyskać więcej informacji).
  • Próby podszywania się pod kogoś innego, w tym pod przedstawiciela Airbnb.
  • Treści nielegalne lub takie, które naruszają prawa innych osób lub podmiotów, w tym prawo własności i prawo do prywatności.
  • Treści, które zawierają szczegóły lub wyniki postępowań prowadzonych przez Airbnb.
  • Treści, które umożliwiają określenie lokalizacji oferty, lub inne treści, które mogą stwarzać zagrożenie dla członka społeczności Airbnb.

Poniżej przedstawiamy listę naruszeń, które dotyczą określonych typów treści na Airbnb:

Nazwy ofert

  • Nazwy ofert, które nie informują o rodzaju oferty, jej stylu lub charakterze atrakcji.
  • Nazwy ofert, które zawierają symbole lub ikony emoji.

Strony oferty lub profilu

  • Strony oferty lub profilu, które zawierają informacje nieprawdziwe, fałszywe lub wprowadzające w błąd.

Centrum społeczności

  • Treści, które są nie na temat, nie zawierają pytania ani nie zapewniają informacji w reakcji na pytanie w ramach standardowej rozmowy.
  • Tzw. trollowanie lub wielokrotne zwracanie się do członków społeczności.

Recenzje

  • Recenzje, które nie nawiązują do osobistych odczuć autora lub jego znajomych, którzy towarzyszyli mu w podróży.
  • Recenzje napisane wskutek obietnicy uzyskania korzyści finansowej w formie płatności, dodatkowej usługi lub zniżki.
  • Recenzje napisane pod wpływem wymuszenia (zobacz nasze Zasady dotyczące wymuszeń, aby uzyskać więcej informacji).

Niestandardowe adresy URL

  • Gospodarze Superhost na Airbnb mogą tworzyć niestandardowe adresy URL dla każdej oferty, a gospodarze, którzy korzystają z profesjonalnych narzędzi dla gospodarzy, mogą tworzyć niestandardowe adresy URL dla swoich profesjonalnych stron marketingowych.
  • Dowiedz się więcej o zasadach dotyczących niestandardowych adresów URL.