Polityka treści Airbnb
Zamieszczając treści na Airbnb, wyrażasz zgodę na przestrzeganie tych zasad. Zastrzegamy sobie prawo do usuwania wszelkich treści w całości lub fragmentach, jeżeli naruszają one te zasady lub nasze Warunki świadczenia usług, Standardy społeczności, Zasady pisania recenzji, lub z dowolnego innego powodu według naszego uznania.
W przypadku powtarzających się czy rażących naruszeń możemy zablokować lub całkowicie wyłączyć konto (lub konta) użytkownika.
Możesz samodzielnie zgłosić treści, które mogą naruszać zasady dotyczące treści, lub skontaktować się z nami w tej sprawie.
Treści, których nie akceptujemy na Airbnb:
- Treści tworzone wyłącznie w celach reklamowych lub inne treści komercyjne, w tym logo firmy, linki lub nazwy firm.
- Spam, niechciany kontakt lub treści, które są wielokrotnie udostępniane w sposób zakłócający spokój.
- Treści, które zawierają lub promują nielegalne czy szkodliwe działania lub które są jednoznacznie seksualne, agresywne, drastyczne, stanowiące zagrożenie lub nękające.
- Treści dyskryminujące (więcej informacji znajdziesz w Polityce antydyskryminacyjnej).
- Próby podszywania się pod inną osobę, konto lub podmiot, w tym przedstawiciela Airbnb.
- Treści niezgodne z prawem lub naruszające prawa innej osoby lub podmiotu, w tym prawa własności intelektualnej i prawa do prywatności.
- Treści, które zawierają prywatne lub poufne informacje innej osoby, w tym treści pozwalające na zidentyfikowanie lokalizacji oferowanego miejsca.
Dowiedz się więcej o polityce treści Airbnb i koronawirusie.
Naruszenia zasad
Następujące naruszenia zasad dotyczące określonego rodzaju treści:
Nazwy ofert
- Nazwy ofert, które zawierają informacje niezwiązane z rodzajem oferty, stylem lub doświadczeniem wynikającym z pobytu.
- Nazwy ofert zawierające symbole lub emotikony
Strony ofert i strony profilowe
- Oferty i profile, które zawierają fałszywe, wprowadzające w błąd lub zwodnicze informacje.
Centrum społeczności
- Treści nie na temat, nie zawierające pytania lub nie dające odpowiedzi na pytanie w ramach szerszej dyskusji.
- Trolling lub wielokrotne atakowanie członków społeczności
Recenzje
- Opinie, które są stronnicze lub wykazują oznaki wymuszenia/zachęty, konfliktu interesów lub bezpośredniej konkurencji.
- Recenzje, które nie zawierają istotnych informacji o gospodarzu lub gościu, ofercie lub atrakcji, mogą zostać usunięte. Recenzje zawierające w większości nieistotne informacje również podlegają usunięciu, ale tylko w przypadku, gdy pozostałe istotne informacje nie będą miały znaczącego wpływu na decyzje o rezerwacji podejmowane przez innych członków społeczności.
Dowiedz się więcej o Zasadach pisania recenzji i o tym, jak Airbnb moderuje spory dotyczące recenzji.
Niestandardowe adresy URL
- Do tworzenia niestandardowych adresów URL mają zastosowanie dodatkowe wytyczne dotyczące treści. Dowiedz się więcej o zasadach Airbnb dotyczących tworzenia niestandardowych adresów URL.