Przejdź do treści
Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Anulowanie podczas pobytu

    Podczas Twojego pobytu zdarzyło się coś nieodpowiedniego? Najpierw wyślij do gospodarza wiadomość z prośbą o rozwiązanie problemu. Jeśli problemu nie da się rozwiązać, gospodarz może zaoferować Ci częściowy zwrot.

    Zwrot kosztów

    Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, zawsze otrzymasz zwrot obejmujący wszystkie opłaty i podatki. Pieniądze możesz wysyłać i odbierać za pomocą Centrum rozliczeń.

    Nadal potrzebujesz pomocy?

    Jeśli nie uzyskasz pomocy od gospodarza, możliwe, że przysługuje Ci pełny zwrot zgodnie z naszymi Zasadami zwrotów dla gości, o ile skontaktujesz się z Airbnb w ciągu 24 godzin od wykrycia problemu. Dowiedz się, czy problem jest objęty tymi zasadami.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?

    Powiązane artykuły