Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak Airbnb pomaga gospodarzom zadbać o bezpieczeństwo swoich gości?

    Czujniki dymu i czadu (inaczej tlenku węgla, CO) ratują życie. Dlatego też wyznaczyliśmy sobie cel, aby właśnie takie urządzenia znalazły się w jak największej liczbie domów. Zachęcamy gospodarzy, by instalowali w swoich domach czujniki dymu i czadu, regularnie je sprawdzali i aktualizowali opis oferty.

    Uprawnieni gospodarze z aktywną ofertą mogą otrzymać samodzielny, zasilany bateriami czujnik dymu i czadu w jednym bez żadnych kosztów, korzystając z naszej strony „Bezpieczny Dom” (zastosowanie mają warunki programu „Bezpieczny Dom”). Prosimy o sprawdzenie lokalnych przepisów w zakresie obowiązujących wymagań dotyczących miejsca, w którym należy umieścić czujniki.

    Zachęcamy gospodarzy do instalowania w swoim miejscu czujników dymu i tlenku węgla, ale na razie nie wymagamy potwierdzenia takiej instalacji.

    Jeśli na miejscu pobytu znajdują się środki bezpieczeństwa, których oczekują goście, w tym czujniki dymu i tlenku węgla, to taka informacja powinna się znaleźć na stronie oferty.

    Gospodarze mogą dodać lub zaktualizować stosowne dane w sekcji Udogodnienia na stronie swojej oferty, w zakładce Bezpieczny Dom.

    Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie „Bezpieczny Dom”.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?