Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Jak Airbnb pomaga gospodarzom zadbać o bezpieczeństwo swoich gości?

    Czujniki dymu i czadu (inaczej tlenku węgla, CO) ratują życie. Dlatego też wyznaczyliśmy sobie cel, aby właśnie takie urządzenia znalazły się w jak największej liczbie domów. Zachęcamy gospodarzy, by instalowali w swoich domach czujniki dymu i czadu, regularnie je sprawdzali i aktualizowali opis oferty.

    Uprawnieni gospodarze z aktywną ofertą mogą otrzymać samodzielny, zasilany bateriami czujnik dymu i czadu w jednym bez żadnych kosztów, korzystając z naszej strony „Bezpieczny Dom” (zastosowanie mają warunki programu „Bezpieczny Dom”). Prosimy o sprawdzenie lokalnych przepisów w zakresie obowiązujących wymagań dotyczących miejsca, w którym należy umieścić czujniki.

    Zachęcamy gospodarzy do instalowania w swoim miejscu czujników dymu i tlenku węgla, ale na razie nie wymagamy potwierdzenia takiej instalacji.

    Jeśli na miejscu pobytu znajdują się środki bezpieczeństwa, których oczekują goście, w tym czujniki dymu i tlenku węgla, to taka informacja powinna się znaleźć na stronie oferty.

    Gospodarze mogą dodać lub zaktualizować stosowne dane w sekcji Udogodnienia na stronie swojej oferty, w zakładce Bezpieczny Dom.

    Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie „Bezpieczny Dom”.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?