Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Jak mogę zmienić potwierdzoną rezerwację jako gospodarz?

    Jeśli chcesz zmienić potwierdzoną rezerwację, prześlij gościowi prośbę o zmianę rezerwacji. Możesz poprosić o zmianę terminu, ceny, liczby gości lub konkretnej oferty (jeśli masz więcej niż jedną).

    1. Przejdź do zakładki Twoje rezerwacje.
    2. Kliknij Zmień lub anuluj obok rezerwacji, którą chcesz zmienić.
    3. Kliknij Zmień rezerwację.
    4. Kliknij Prześlij zmianę.

    Jeśli gość zaakceptuje Twoją prośbę, rezerwacja zostanie zaktualizowana, a płatność gościa zostanie odpowiednio zmieniona. Jeśli zaś prośba zostanie odrzucona lub nie otrzymasz od gościa odpowiedzi, rezerwacja ta pozostanie niezmieniona.

    Jest jeszcze kilka innych rzeczy, które musisz wiedzieć o prośbach o zmianę rezerwacji:

    • Wybrane przez Ciebie zasady anulowania zostaną zastosowane na podstawie nowego terminu.
    • Jeśli termin rezerwacji już minął, nie możesz już zmienić tej rezerwacji.
    • Jeśli chcesz zaktualizować szczegóły prośby o zmianę rezerwacji, musisz powtórzyć powyższe kroki, usunąć prośbę, a następnie przesłać nową.
    • Jeśli ceny zostały przez Ciebie zmienione, będą one obejmować nową rezerwację.
    • Sprawdź, czy zmiany, o które prosisz lub które akceptujesz, nie są sprzeczne z Twoimi bieżącymi ustawieniami oferty.
    • Możesz poprosić gościa o dodatkowe środki bezpośrednio w Centrum rozliczeń.

    Uwaga: w przypadku rezerwacji w Indiach niedozwolone są zmiany zwiększające wysokość ceny. Jeśli chcesz wprowadzić taką zmianę, musisz anulować istniejącą rezerwację, a następnie dokonać nowej rezerwacji z podwyższoną ceną.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?