Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co zrobić, gdy gość chce zobaczyć moją ofertę przed rezerwacją?

    Airbnb zazwyczaj przekazuje informacje kontaktowe gospodarzom i gościom po potwierdzeniu rezerwacji.

    Jeśli gość poprosi Cię o zobaczenie Twojej oferty przed dokonaniem rezerwacji, zachęć go do przejrzenia opisu i zdjęć znajdujących się na stronie. Pamiętaj też, aby odpowiadać na wszelkie pytania, jakie Twój potencjalny gość może mieć.

    Rezerwacja oraz płatność muszą być dokonywane bezpośrednio przez platformę Airbnb. Dzięki temu mamy pewność, że ochronimy Cię naszymi Warunkami Świadczenia Usług, zasadami anulowania i zwrotów, Gwarancją dla Gospodarzy oraz Programem Ubezpieczenia Gospodarzy.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?