Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Aktualizacja kalendarza gospodarza

Najlepszym sposobem na zarządzanie rezerwacjami i unikanie anulowania jest częste aktualizowanie kalendarza. Możesz oznaczyć noce jako otwarte lub zablokowane, aby Twoja dostępność była jasna dla gości, którzy są zainteresowani Twoją ofertą.

Oznaczanie nocy jako udostępnionych lub zablokowanych

Udostępnianie lub blokowanie nocy na komputerze

  1. Otwórz Kalendarz i wybierz kalendarz oferty, którą chcesz zmienić.
  2. Wybierz jedną lub kilka nocy.
  3. Kliknij opcję Udostępnij noce lub Zablokuj noce.

Jeśli wybrane noce mają różny status (np. niektóre są dostępne, a inne zablokowane), zamiast opcji Udostępnij noce lub Zablokuj noce znajdziesz opcję Edytuj dostępność.

Zauważysz również, że dostępne noce są w kalendarzu białe, a te niedostępne są przekreślone. Udostępniając niedostępne noce, zobaczysz, dlaczego są one zablokowane – z powodu Twoich ustawień czy ograniczeń nałożonych przez Airbnb. 

Jako gospodarz możesz odblokować dowolne noce w swoim kalendarzu z wyjątkiem rezerwacji anulowanych przez Ciebie lub nocy zarezerwowanych poprzez połączone lub zsynchronizowane kalendarze. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat połączonych i zsynchronizowanych kalendarzy.

Jak wybrać daty w kalendarzu na urządzeniu mobilnym

Aby wybrać większą liczbę nocy i edytować ceny i dostępność, kliknij i przytrzymaj datę, a następnie przesuń palcem po wybranych nocach. Jeśli chcesz wybrać kilka tygodni, kliknij i przytrzymaj datę, a następnie przesuń palcem w dół kalendarza. Dzięki temu zaznaczysz wszystkie noce, które chcesz wybrać.

Dlaczego daty w kalendarzu mogą być zablokowane

Goście nie mogą rezerwować niektórych nocy w Twoim kalendarzu z różnych powodów. Niezależnie od tego, czy chcesz zmienić ustawienia czy zaktualizować weryfikację, dowiedz się więcej o tym, dlaczego noce w Twoim kalendarzu mogą zostać zablokowane.

Co dzieje się z Twoim kalendarzem w przypadku zapytań lub zaproszeń

  • Gdy gość wysyła zapytanie, Twój kalendarz pozostaje otwarty: noce, których dotyczy zapytanie, pozostaną dostępne, więc kilku gości może wysyłać Ci zapytania, dopóki nie otrzymasz prośby o rezerwację oczekującej na zatwierdzenie.
  • Gdy wyślesz gościowi zaproszenie, a rezerwacja natychmiastowa jest włączona, możesz zablokować noce lub pozostawić je otwarte: możesz zablokować te noce do czasu, aż gość dokona rezerwacji, lub do czasu wygaśnięcia zaproszenia po upływie 24 godzin – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Dzięki temu gość ma szansę na rezerwację. Możesz zmienić zdanie w dowolnym momencie, wycofując zaproszenie do rezerwacji.
  • Gdy wyślesz gościowi zaproszenie, a rezerwacja natychmiastowa nie jest włączona, noce zostaną zablokowane: jeśli wyślesz zaproszenie do rezerwacji, gdy rezerwacja natychmiastowa nie jest włączona, noce objęte zaproszeniem zostaną automatycznie zablokowane w Twoim kalendarzu do czasu, aż gość dokona rezerwacji lub zaproszenie wygaśnie po upływie 24 godzin – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Centrum wiedzy znajdziesz wskazówki, jak przygotować strategię cenową, żeby zdobyć więcej rezerwacji.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj