Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy dzieci mogą podróżować na Airbnb?

    Tak, dzieci mogą podróżować na Airbnb, ale w przypadku niektórych ofert gospodarze mogą zastrzegać, że dane miejsce może nie być bezpieczne lub odpowiednie dla dzieci, w tym najmłodszych.

    Kiedy dokonujesz rezerwacji, małe dzieci (dzieci poniżej drugiego roku życia) nie są liczone jako goście i nie są pobierane za nie żadne dodatkowe opłaty. Niektórzy gospodarze traktują dzieci jako pełnoprawnych gości, co może oznaczać uwzględnienie dodatkowego kosztu rezerwacji.

    Szukaj ofert Przyjaznych dla rodzin/dzieci

    Jeżeli gospodarz doda udogodnienie Przyjazne dla rodzin/dzieci, daje tym samym do zrozumienia, że zarówno dzieci w każdym wieku, jak i całe rodziny są w tym domu mile widziane. W chwili przesyłania prośby o rezerwację, nadal będzie od Ciebie wymagane określenie dokładnej liczby gości, włącznie z dziećmi, w tym małymi.

    Możesz również zadać pytanie lub ustalić szczegóły podróży (np. czy dzieci są wliczane jako goście), klikając Napisz do gospodarza przed przesłaniem prośby o rezerwację.

    Musisz mieć ukończone 18 lat, aby móc założyć konto

    Aby korzystać ze strony i usług Airbnb, musisz mieć ukończone 18 lat. Posiadanie konta w celu podróżowania lub zapraszania gości przez osobę poniżej osiemnastego roku życia stanowi naruszenie naszych Warunków Świadczenia Usług.

    Dlaczego Airbnb pozwala gospodarzom na dyskryminowanie gości z racji wieku lub sytuacji rodzinnej?

    Airbnb stara się budować gościnną i szanującą się społeczność, która jest przyjazna wszystkim; są jednak oferty, których charakter może budzić obawy rodzin podróżujących z dziećmi lub małymi dziećmi. Jeżeli prawo na to pozwala, gospodarze mogą stworzyć listę wymagań dotyczących użytkowania ofert, ale jeżeli któryś z gości uważa, iż padł ofiarą dyskryminacji z racji wieku, niezwłocznie zajmiemy się takim zgłoszeniem i pomożemy gościowi w znalezieniu noclegu.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?