Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy Airbnb może wyłączyć moje konto?

    Airbnb może ograniczyć, zawiesić lub wyłączyć Twoje konto zgodnie z naszymi Warunkami świadczenia usług.

    Twoje konto może zostać tymczasowo wyłączone ze względu na Twój wskaźnik aktywności lub współczynnik akceptacji. Aby przywrócić konto, postępuj zgodnie z krokami podanymi w otrzymanym e-mailu.

    Twoje konto może zostać wyłączone podczas sprawdzania kont Airbnb.Recenzje kont są częścią starań na rzecz przestrzegania naszych standardów społeczności, Warunków świadczenia usług i budowania zaufania. Twoje konto może również zostać wyłączone lub zablokowane w wyniku problemu zgłoszonego naszemu zespołowi obsługi klienta. Airbnb traktuje bezpieczeństwo bardzo poważnie, a jeśli otrzymamy zgłoszenie o naruszeniu naszych Standardów Społeczności, sprawdzimy je i podejmiemy odpowiednie działania.

    Naszym celem jest dostarczenie użytkownikom informacji na temat działań podejmowanych na Twoim koncie, następujące zdarzenia mogą mieć miejsce z uprzednim powiadomieniem lub bez powiadomienia:

    • Twoje konto może zostać wyłączone lub zablokowane
    • Możesz nie mieć dostępu do platformy, swojego konta lub treści, ani nie otrzymać pomocy ze strony obsługi klienta Airbnb

    Jeśli Twoje konto zostanie wyłączone lub zablokowane, wszelkie nadchodzące lub zaakceptowane rezerwacje, których gospodarzem lub gościem jesteś, mogą zostać anulowane i może nie przysługiwać Ci prawo do rekompensaty z tytułu rezerwacji, które zostały anulowane w wyniku zablokowania konta. Możemy również:

    • Poinformować danych gości lub gospodarzy, że ich rezerwacja została anulowana.
    • Przekazać gościom pełny zwrot, niezależnie od zasad anulowania.
    • Przekazać gościom informację o ewentualnych alternatywnych możliwościach pobytu.
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?