Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co dzieje się, gdy mój gość anuluje rezerwację?

    Uwaga: Jeśli musisz anulować rezerwację z powodu koronawirusa (COVID-19), zapoznaj się z naszym artykułem na temat możliwości anulowania.

    Jeśli Twój gość anuluje swoją rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy ten termin w Twoim kalendarzu do dyspozycji innych gości.

    Wypłaty po anulowaniu

    Jeśli to nie są Twoi pierwsi goście, należną wypłatę otrzymasz 24 godziny po zaplanowanym zameldowaniu. Jeśli to jedna z Twoich pierwszych rezerwacji, wypłata może zostać wstrzymana na 30 dni od momentu potwierdzenia rezerwacji. Dowiedz się więcej o wypłatach.

    Zwroty dla gości

    Goście, którzy anulowali rezerwację, automatycznie otrzymują zwrot zgodnie z Twoimi zasadami anulowania – chyba że anulowanie ma związek z okolicznością wyjątkową lub podlega naszym Zasadom zwrotów dla gości.

    Jeśli chcesz oddać gościowi więcej pieniędzy, dowiedz się, jak przekazać dodatkowy zwrot.

    Anulowanie rezerwacji po zameldowaniu

    Jeśli Twój gość anuluje rezerwację po zameldowaniu:

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?