Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Kiedy otrzymam wypłatę?

    Airbnb zazwyczaj realizuje wypłaty po 24 godzinach od zaplanowanego zameldowania gościa. To, jak szybko otrzymasz zarobioną kwotę, uzależnione jest od wybranej formy wypłaty.

    Jeśli pobyt trwa co najmniej 28 nocy, wypłaty za taką rezerwację przekazywane są co miesiąc.

    Sprawdź status swojej wypłaty

    W rezerwacji pojawi się pozycja „Wypłata”, gdy prześlemy pieniądze.

    Aby sprawdzić status wypłaty, przejdź do historii transakcji.

    W przypadku podanej minimalnej kwoty płatności, Twoja wypłata zostanie przesłana w momencie osiągnięcia tej kwoty. Jeśli dla kilku Twoich ofert przypada ten sam termin zameldowania, a w każdym przypadku forma wypłaty jest taka sama, to otrzymasz łączną należność w ramach jednej transakcji.

    Czas realizacji

    Może minąć jakiś czas, nim wypłaty przesłane przez Airbnb pojawią się na koncie. Średni czas przetwarzania płatności różni się w zależności od formy wypłaty:

    • Przelew bezpośredni / ACH: do 3 dni roboczych
    • Przelew bankowy lub międzynarodowy: 3–7 dni roboczych
    • PayPal: w ciągu 1 dnia roboczego
    • Western Union: 1 dzień roboczy (czasu PT)
    • Debetowa karta przedpłacona Payoneer: w ciągu 1 dnia roboczego
    • Alipay: od razu, gdy Airbnb prześle wypłatę (usługa ta jest dostępna wyłącznie dla gospodarzy w Chinach kontynentalnych)

    Opóźnienia spowodowane przez weekendy i święta

    Wiele systemów bankowych nie przetwarza transakcji w weekendy i święta. Jeśli Airbnb prześle Twoją wypłatę miedzy piątkiem a niedzielą, może ona zostać zrealizowana dopiero w następnym tygodniu.

    Jeśli w Twojej historii transakcji wypłata jest oznaczona jako zrealizowana, a masz jakieś pytania dotyczące czasu realizacji wypłaty, skontaktuj się z firmą, która obsługuje Twoje płatności.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?