Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Uzgadnianie szczegółów zameldowania z gospodarzem

Twoja podróż wkrótce się rozpocznie, dlatego zadbaj o te ostatnie szczegóły. Skorzystaj z naszych wskazówek, dzięki którym zameldujesz się szybko i bez problemu.

Przed przybyciem

Sprawdź szczegóły rezerwacji

Wejdź na stronę Podróże, na której znajdziesz ważne informacje takie jak adres, dane kontaktowe gospodarza i rachunek. Informacje dotyczące zameldowania zazwyczaj są udostępniane 3 dni przed rozpoczęciem podróży.

Komunikacja z gospodarzem

Przed przybyciem napisz wiadomość do gospodarza, aby potwierdzić lub uzyskać:

  • Godziny zameldowania i wymeldowania;
  • Szczegóły przybycia;
  • Sposób przekazania kluczy lub inną metodę otwarcia drzwi do zarezerwowanego miejsca;
  • Dane kontaktowe oraz informację, czy Ty albo gospodarz nie będziecie mieli dostępu do telefonu lub internetu w trakcie podróży;
  • Odpowiedzi na wszelkie inne pytania.

Jeśli godziny zameldowania i wymeldowania nie zostały określone w opisie oferty i gospodarz nie poinformuje Cię o nich, to znaczy, że obowiązują domyślne godziny, czyli zameldowanie od 15:00 i wymeldowanie do 11:00 czasu lokalnego.

Po przyjeździe

Osobiste przekazanie kluczy

Niektórzy gospodarze lubią osobiście witać gości i własnoręcznie przekazać im klucze lub kod wejściowy. W takiej sytuacji sprawdzaj komunikaty dla podróżnych, by na bieżąco wiedzieć o wszelkich opóźnieniach lotów, złej pogodzie czy zamkniętych drogach.

Inne metody zameldowania

Do innych metod należą:

  • Samodzielne zameldowanie
  • Instrukcje wejścia przesyłane w wiadomości
  • Pozostawienie kluczy w skrytce
  • Otwarcie drzwi przez sąsiada, współgospodarza lub portiera

Zgodnie z naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów goście powinni mieć swobodny dostęp do miejsca pobytu. Jeśli nie możesz otworzyć drzwi, skontaktuj się z Airbnb w ciągu 24 godzin od zauważenia problemu.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj