Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    W jaki sposób Airbnb pomaga budować zaufanie pomiędzy gospodarzami i gośćmi?

    Naszym celem jest dostarczenie gospodarzom i gościom narzędzi, które pomogą im w podejmowaniu świadomych decyzji związanych z interakcjami na stronie i poza nią.

    Airbnb przygotowało zestaw funkcji, dzięki którym możliwe jest budowanie transparentnej przestrzeni dla naszej społeczności: bezpieczny system wiadomości, recenzje, Gwarancję dla gospodarzy i więcej.

    Zależy nam na budowaniu bezpiecznej społeczności. Aby zapewnić bezpieczeństwo naszym użytkownikom, przygotowaliśmy wykwalifikowany i doświadczony zespół do monitorowania wszelkich podejrzanych działań na naszym rynku.

    Jeśli znajdziesz się w sytuacji awaryjnej lub gospodarz zagraża Twojemu bezpieczeństwu, natychmiast skontaktuj się z lokalną policją lub służbami ratunkowymi.

    Możesz wesprzeć nasze działania, zgłaszając podejrzane lub niestosowne zachowania na profilu danej osoby, na stronie jej oferty lub w wiadomości.

    Aby dokonać zgłoszenia, kliknij ikonę flagi w:

    • Profilach: znajdziesz ją w górnej części każdego profilu
    • Ofertach: znajdziesz ją w każdej z nich
    • Wiadomościach: ikona będzie widoczna w wiadomościach

    Dowiedz się więcej o narzędziach używanych doweryfikowania informacji o użytkowniku i sprawdź nasze porady dotyczące bezpieczeństwa dla gospodarzydla gości.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?