Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gość

Edytowanie rachunku

Gdy za rezerwację płacisz w całości, rachunek lub faktura wygenerowane w tym czasie są ostateczne i nie można ich zmienić.

Wyjątkiem jest sytuacja, gdy później dokonasz zmiany, która zwiększy lub zmniejszy cenę pobytu – w takich przypadkach wygenerowany zostanie nowy rachunek zaktualizowany o dopłaconą kwotę lub zwrot.

Rachunek nie zawiera informacji dodanych lub zmienionych po potwierdzeniu rezerwacji

Rachunek, który został już wygenerowany, nie zostanie zaktualizowany na podstawie informacji dodanych lub zmienionych po potwierdzeniu rezerwacji i opłaceniu jej w całości.

Dotyczy to zmian w rezerwacji, takich jak:

  • aktualizacja imion i nazwisk gości;
  • dodanie informacji na temat podróży służbowej;
  • inne modyfikacje, które nie zmieniają kosztu pobytu.

Nie można zmienić waluty rachunku

Waluta widoczna na rachunku to waluta, w której dokonano płatności w momencie dokonywania rezerwacji. Nie można wygenerować nowego rachunku w innej walucie.

Kiedy wystawiony zostanie nowy rachunek

Nowy rachunek otrzymasz, jeśli dokonasz w rezerwacji zmian, które spowodują zwiększenie liczby gości lub zmianę dat podróży.

Jeśli wprowadzisz w rezerwacji zmianę, która nie spowoduje zmiany ceny, nowy rachunek nie zostanie wystawiony.

Płatności przez Centrum rozliczeń generują nowy rachunek

Wysłanie gospodarzowi płatności w Centrum rozliczeń nie spowoduje zmiany w wystawionym wcześniej rachunku, ale nowy rachunek za taką płatność wyślemy Ci e-mailem.

Nadchodzące zaplanowane płatności w ramach harmonogramu płatności wygenerują nowy rachunek

Jeśli rezerwacja została dokonana przy użyciu opcji „Zapłać część teraz, a pozostałą kwotę później” i masz zaplanowaną nadchodzącą płatność, na nowym rachunku widoczne będą wszelkie zmiany wprowadzone przed przetworzeniem nadchodzącej płatności.

Na przykład, jeśli dostosujesz liczbę gości lub zmienisz daty podróży przed zaplanowaną płatnością, zaktualizowane szczegóły pojawią się na nowym rachunku.

Czy ten artykuł jest pomocny?
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj