Gdy za rezerwację płacisz w całości, rachunek lub faktura wygenerowane w tym czasie są ostateczne i nie można ich zmienić.
Wyjątkiem jest sytuacja, gdy później dokonasz zmiany, która zwiększy lub zmniejszy cenę pobytu – w takich przypadkach wygenerowany zostanie nowy rachunek zaktualizowany o dopłaconą kwotę lub zwrot.
Rachunek, który został już wygenerowany, nie zostanie zaktualizowany na podstawie informacji dodanych lub zmienionych po potwierdzeniu rezerwacji i opłaceniu jej w całości.
Dotyczy to zmian w rezerwacji, takich jak:
Waluta widoczna na rachunku to waluta, w której dokonano płatności w momencie dokonywania rezerwacji. Nie można wygenerować nowego rachunku w innej walucie.
Nowy rachunek otrzymasz, jeśli dokonasz w rezerwacji zmian, które spowodują zwiększenie liczby gości lub zmianę dat podróży.
Jeśli wprowadzisz w rezerwacji zmianę, która nie spowoduje zmiany ceny, nowy rachunek nie zostanie wystawiony.
Wysłanie gospodarzowi płatności w Centrum rozliczeń nie spowoduje zmiany w wystawionym wcześniej rachunku, ale nowy rachunek za taką płatność wyślemy Ci e-mailem.
Jeśli rezerwacja została dokonana przy użyciu opcji „Zapłać część teraz, a pozostałą kwotę później” i masz zaplanowaną nadchodzącą płatność, na nowym rachunku widoczne będą wszelkie zmiany wprowadzone przed przetworzeniem nadchodzącej płatności.
Na przykład, jeśli dostosujesz liczbę gości lub zmienisz daty podróży przed zaplanowaną płatnością, zaktualizowane szczegóły pojawią się na nowym rachunku.