Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy mogę zostawić recenzję gospodarzowi, jeśli anuluje moją rezerwację?

    Jeśli gospodarz anuluje pobyt przed dniem zameldowania, nie będziesz mieć możliwości napisania recenzji. Zamiast tego na stronie oferty pojawi się automatyczna recenzja wskazująca, że rezerwacja została przez niego anulowana. Taka recenzja to jedna z kar za anulowanie przez gospodarza i nie może zostać usunięta.

    Jeśli gospodarz anuluje pobyt w dniu zameldowania lub po nim (północ w strefie czasowej oferty), będziesz mieć możliwość napisania recenzji. Jeśli zdecydujesz się napisać recenzję, pamiętaj o przestrzeganiu naszych Zasad pisania recenzji oraz że oceniasz i komentujesz tylko te doświadczenia, do których możesz się osobiście odnieść. Np. możesz podzielić się cennym komentarzem na temat słabej komunikacji, problemu przy zameldowaniu czy kłopotów z wejściem na teren miejsca pobytu. Jeśli jednak nie doszło do zameldowania, nie możesz powiedzieć nic na temat lokalizacji, udogodnień czy wartości oferty.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?