Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co mogę zrobić, jeśli podejrzewam, że ktoś zalogował się na moje konto?

    Jeśli uważasz, że ktoś zalogował się na Twoje konto bez Twojej zgody, natychmiast sprawdź swoje konto, przechodząc do airbnb.com/review_your_account.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby przejrzeć i cofnąć wszelkie zmiany dokonane bez Twojej zgody. Podczas tej procedury możemy poprosić Cię o:

    • Zmianę Twojego hasła na Airbnb
    • Sprawdzenie ostatnie kilka razy, kiedy zalogowano się na Twoje konto, i potwierdzenie, że rozpoznajesz urządzenia i lokalizacje logowania
    • Upewnienie się, że Twoje dane kontaktowe, zdjęcia profilowe, oferty i metody wypłaty nie zostały zmienione przez inną osobę
    • Potwierdzenie, że wszystkie rezerwacje na Twoim koncie zostały dokonane przez Ciebie

    Jeśli coś jest nie tak, pomożemy Ci ustalić, jakie zmiany zostały wprowadzone i jak możesz je cofnąć. Aby zapobiec logowaniu się na konto innej osoby, zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi zabezpieczenia konta.

    Jeśli używasz tego samego hasła do swojego konta e-mail i konta Airbnb, warto również zmienić hasło do konta e-mail.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?