Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Wysyłanie ofert specjalnych

Oferty specjalne to znakomity sposób, by zachęcić gości do rezerwowania pobytów lub zaproponować im warunki, które będą bardziej korzystne dla Ciebie.

Jak to działa

Jeśli ktoś napisze do Ciebie, zanim zarezerwuje Twoje miejsce lub wyśle Ci prośbę o rezerwację, możesz takiej osobie zaproponować ofertę specjalną z ceną niestandardową. Możesz też zaproponować inny termin pobytu lub inne Twoje miejsce. Wówczas gość będzie miał 24 godziny na podjęcie decyzji. Gdy zaakceptuje Twoją propozycję, rezerwacja zostanie automatycznie potwierdzona.

Jeśli gość ma już zatwierdzoną rezerwację Twojego miejsca lub przesłał Ci prośbę o rezerwację, przygotowanie oferty specjalnej dla takiej osoby jest niemożliwe, ale możesz jej zaproponować zniżkę, zmieniając szczegóły rezerwacji.

Po pierwsze, upewnij się, że termin w Twoim kalendarzu jest dostępny i że nie masz oczekujących próśb na określone daty – jeśli tak jest, musisz je odrzucić. Zastanów się też, czy na pewno chcesz przyjąć gościa, ponieważ jego rezerwacja zostanie automatycznie potwierdzona, kiedy zaakceptuje ofertę.

Aby przesłać ofertę specjalną:

  1. Przejdź do skrzynki odbiorczej i otwórz wiadomość od gościa.
  2. Kliknij opcję Oferta specjalna.
  3. W sekcji Suma częściowa wpisz cenę, którą chcesz oferować za cały pobyt.
  4. Kliknij Wyślij ofertę specjalną.

Warto pamiętać:

  • Cena powinna obejmować wszystkie dni pobytu.
  • Uwzględnij wszelkie dodatkowe opłaty, takie jak opłata za sprzątanie.
  • Nie uwzględniaj podatków, opłaty serwisowej ani depozytu, jeśli korzystasz z naszej funkcji opłat offline (podatki i opłaty serwisowe zostaną dodane automatycznie, a depozyty będą obsługiwane osobno).
  • W przypadku ofert specjalnych na pobyty dłuższe niż 28 dni możesz zaproponować sumę częściową (w całości) lub cenę miesięczną.
  • Airbnb może zablokować Twój kalendarz, jeśli nie podasz wszystkich wymaganych informacji, więc sprawdź, czy wszystkie dane są aktualne.

W takiej sytuacji prześlemy gościowi powiadomienie o Twojej ofercie, w którym wyszczególnimy podatki i opłatę serwisową.

Wysyłanie wielu ofert

Gdy wyślesz ofertę specjalną pobytu w identycznym terminie do wielu gości, skorzysta z niej osoba, która zaakceptuje ją jako pierwsza. Dlatego zalecamy informowanie w wiadomości, że dana oferta jest skierowana do wielu odbiorców i kilka osób może być zainteresowanych tym samym terminem.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gość

    Zaproszenia i oferty specjalne

    Zanim prześlesz gospodarzowi prośbę o rezerwację, możesz zapytać go o jego miejsce. Wówczas gospodarz będzie mieść możliwość wstępnego zaakc…
  • Gospodarz

    Zmiana lub wycofanie oferty specjalnej

    Ofertę specjalną możesz zmieniać lub wycofywać do momentu, aż gość ją zaakceptuje.
  • Gospodarz

    Odpowiedz na prośbę

    Zanim prośba o rezerwację straci ważność, masz 24 godziny, by ją przyjąć lub odrzucić.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj