Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Wysyłanie ofert specjalnych

    Oferty specjalne to znakomity sposób, by zachęcić gości do rezerwowania pobytów lub zaproponować im warunki, które będą bardziej korzystne dla Ciebie.

    Jak to działa

    Jeśli ktoś napisze do Ciebie, zanim zarezerwuje Twoje miejsce lub wyśle Ci prośbę o rezerwację, możesz takiej osobie zaproponować ofertę specjalną z ceną niestandardową. Możesz też zaproponować inny termin pobytu lub inne Twoje miejsce. Wówczas gość będzie miał 24 godziny na podjęcie decyzji. Gdy zaakceptuje Twoją propozycję, rezerwacja zostanie automatycznie potwierdzona.

    Jeśli gość ma już zatwierdzoną rezerwację Twojego miejsca lub przesłał Ci prośbę o rezerwację, przygotowanie oferty specjalnej dla takiej osoby jest niemożliwe, ale możesz jej zaproponować zniżkę, zmieniając szczegóły rezerwacji.

    Aby przesłać ofertę specjalną:

    Po pierwsze, upewnij się, że Twój kalendarz jest otwarty i że nie masz oczekujących próśb na określone daty – jeśli tak jest, musisz je odrzucić. Upewnij się też, czy chcesz przyjąć gościa, ponieważ jego podróż zostanie automatycznie potwierdzona, jeśli zaakceptuje ofertę.

    1. Przejdź do skrzynki odbiorczej i otwórz wiadomość od gościa.
    2. Kliknij opcję Oferta specjalna.
    3. W sekcji Suma częściowa wpisz cenę, którą chcesz oferować za cały pobyt.
    4. Kliknij Wyślij ofertę specjalną.

    Pamiętaj:

    • Cena powinna obejmować wszystkie dni pobytu.
    • Uwzględnij wszelkie dodatkowe opłaty, takie jak opłata za sprzątanie.
    • Nie uwzględniaj podatków, opłaty serwisowej ani depozytu (podatki i opłaty serwisowe zostaną dodane automatycznie, a depozyty będą obsługiwane osobno jak zwykle).
    • W przypadku ofert specjalnych na pobyty dłuższe niż 28 dni możesz zaproponować sumę częściową (w całości) lub cenę miesięczną.
    • Airbnb może zablokować Twój kalendarz, jeśli nie podasz wszystkich wymaganych informacji, więc sprawdź, czy wszystkie dane są aktualne.

    W takiej sytuacji prześlemy gościowi powiadomienie o Twojej ofercie, w którym wyszczególnimy podatki i opłatę serwisową.

    Wysyłanie wielu ofert

    Gdy wyślesz ofertę specjalną pobytu w identycznym terminie do wielu gości, skorzysta z niej osoba, która jako pierwsza ją zaakceptuje. Dlatego zalecamy informowanie w wiadomości, że dana oferta jest skierowana do wielu odbiorców i kilka osób może być zainteresowanych tym samym terminem.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?

    Powiązane artykuły