Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Jak przesłać gościowi ofertę specjalną?

    Dzięki ofertom specjalnym możesz zaproponować niestandardową cenę gościowi, który wysłał pytanie o rezerwację. Wyślij ofertę specjalną tylko wówczas, jeśli na pewno chcesz potwierdzić rezerwację.

    Wyślij ofertę specjalną

    Żeby przesłać gościowi ofertę specjalną:

    1. Przejdź do skrzynki odbiorczej na stronie airbnb.com.
    2. Otwórz wiadomość od gościa, któremu chcesz wysłać ofertę specjalną.
    3. Kliknij przycisk Wyślij ofertę specjalną.
    4. W polu Podsuma po lewej stronie ekranu wpisz oferowaną cenę za pobyt (upewnij się, że zawiera ona opłatę za dodatkowego gościa, pobyt zwierząt, sprzątanie lub inne uzgodnione wcześniej opłaty).
    5. Kliknij przycisk Wyślij ofertę specjalną.

    Gość otrzyma od nas powiadomienie, kiedy wyślesz mu ofertę specjalną. Jeśli gość zaakceptuje ofertę specjalną, rezerwacja zostanie automatycznie potwierdzona.

    Jest kilka rzeczy, które musisz wiedzieć o ofertach specjalnych:

    • Wygasają po 24 godzinach.
    • Oferta specjalna nie blokuje terminu w Twoim kalendarzu, dopóki nie zostanie zaakceptowana przez gościa.
    • Jeśli nie widzisz opcji wysłania oferty specjalnej, sprawdź, czy termin w Twoim kalendarzu nie jest zablokowany lub nie masz oczekujących próśb o rezerwację tych dat. Jeśli masz oczekującą prośbę od innego gościa, musisz ją odrzucić, aby wysłać ofertę specjalną.
    • Ofertę specjalną na dany termin możesz przesyłać wielu użytkownikom, dopóki któryś z nich nie dokona rezerwacji. Warto otwarcie poinformować potencjalnych gości, że inne osoby są zainteresowane pobytem w tym samym terminie.
    • Jeśli pobierasz od gości depozyt, zostanie on rozliczony w normalnym trybie i nie musisz uwzględniać go w ofercie specjalnej.
    • Upewnij się, że cena obejmuje wszystkie noce.

    Potwierdzone rezerwacje

    Jeśli gość przesłał już prośbę o rezerwację lub potwierdził rezerwację, nie możesz wysłać oferty specjalnej. Nadal jednak możesz zmodyfikować szczegóły zarezerwowanego pobytu, korzystając z opcji zmiany rezerwacji.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?